Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää tosiaan kahdeksanvuotiaalle sopivaa luettavaa?

Vierailija
20.07.2007 |

" Uskallatko lähteä mukaan Kuolioon? Tässä mustanpuhuvassa, kolkossa kartanossa tapaat zombieita, luurankoja, vampyyreja ja hirviöitä ¿ sekä omalaatuisen, hirviöihin erikoistuneen professori von Skalpelin. Proffalla on unelma: hän haluaa valmistaa täydellisen olennon, sellaisen, joka ei ole epämuodostunut, muutu sudeksi tai yritä imeä tohtorin verta. Tällaisella olennolla täytyy olla huippufiksut aivot ja niiden hankkiminen vaatii tietysti varoja, mutta suunnitelma on valmis. Pelottavan näköinen mutta säyseä Hans-hirviö osaa laulaa hunajaisesti, juuri siten, että kassamenestys on taattu¿ mutta onnistuuko professorin kajahtanut suunnitelma? Miten käy Hansin laulajanuran?"

Ainakin mun 7-vuotias näkisi painajaisia! Mutta aika hauskankuuloinen kirja,voisin lukea itse.. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta meneehän tää omana aloituksenakin, minkäikäisille tää teidän mielestä sopisi?

Ap

Vierailija
2/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkään ikäisen pitäisi lukea tuollaista roskaa. Mutta ylipäätään kauhuosasto ei ole mielestäni sopivaa luettavaa alakouluikäisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 8v ainakin luki tätä vatsa kippurasta nauraen ja tuli aina parhaat palat lukemaan mulle ääneen, niin innoissaan ollut.

Esimerkiksi luurankoperheen poika pudottelee aina välillä päänsä, kun remuaa ja meuhkaa niin paljon. Äiti-luuranko sitä sitten aina välillä moittii. Ihmissusi taas tykkää katsoa telkkaria ja yrittää määräillä tv-kanavaa ja riitelee kanavista jonkun muun kummajaisen kanssa kuin teini-ikäiset kotona sohvalla. Professori Von Skalpel ei saa työrauhaa ja tulee huutamaa kaiken tämän meuhkan keskelle ja passittaa kaikki ulos talosta, sekä takavarikoi tv:n virtajohdon. jne.

Terv. se joka kirjaa suositteli toisessa ketjussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi