Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhyvinvoinnista ja jaksamisesta?

Vierailija
12.10.2008 |

Itselläni on mukava työpaikka, jossa olen tähän asti viihtynyt ja kivat työtoverit. Siis on ollut aamulla mukava mennä töihin, Nyt työpaikan kokoonpano on vähän muuttunut ja jotenkin työviikon loppuun saaminen tuntuu lähes lottovoitolta! Olen siis ihan puhki, kun perjantai-.ilta ja viikonloppu koittaa. Enkä edes maanantai-aamuna koe oloani kovin levänneeksi, kun tiedän saman rumban alkavan taas! Eräs työtovereistani korjaa jatkuvasti tekemisiäni eli haluaa puuttua tekemiini asioihin ja tehdä ne itse päältä. Jos jotain sanon ja päätän, niin hän heti hän sanoo ja lupaa asian ihan toisin kuin minä tai muut olemme yhdessä sopineet. Lisäksi ihan normaalissa keskusteluissamme hän tuntuu vihjailevan yksityisasioistani piilviestintänä, että "minä teen näin ehkä sinukin pitäisi". Kilttinä ihmisenä en ole vielä sanonut mitään, mutta hitaasti lämpiävänä... voi vielä joku päivä tulla räjähdys:D

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti etukäteen mitkä asiat tarkalleen häiritsevät sinua työkaverin käytöksessä. Tee vaikka lista ja rauhoita sen jälkeen mielesi. Maanantaina töissä pyydä tämä työkaverisi kanssasi kahvitauolle ja sano, että sulla on hänelle asiaa. Sitten RAUHALLISESTI ja asiallisesti käyt nuo etukäteen miettimäsi asiat läpi. Sano, että ne asiat ovat sen verran vakavia, että olosi työpaikalla käy raskaaksi. Kun puutut asioihin etkä syyttele ja mene henkilökohtaisuuksiin, on työkaverillasi mahdollisuus muuttaa toimintatapojaan.

Jos tämä keskustelu ei tuota tulosta viikon sisällä, mene puhumaan asiasta esimiehellesi. Hänen tehtävänään on huolehtia alaistensa hyvinvoinnista työpaikalla ja selvittää asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi