Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Viime kesästä asti ollut erittäin raskasta, nyt helpottaa. Ja nyt vasta minä väsähdän. (OV)

Vierailija
19.07.2007 |

Eli viime kesänä alkoi lapsi sairasteleen. EI mitään vakavaa mutta oli erittäin itkuinen ja hoitajaksi kelpasi vain minä.

Oltiin monta kertaa sairaalassa lapsen kanssa ja muukin perhe piti hoitaa, siivota, pyykätä ym ym.

Ikinä en mistään apua saanut.

Mies teki reissu hommia.

Nyt kun tilanne on helpottamaan päin niin minä väsähdin. :(( En jaksa tehdä MITÄÄN.

Mistä apua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nopeasti! Älä odota niin kuin minä, jonka uupumus pääsi lipsahtamaan masennuksen puolelle.

Vierailija
2/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaihtoehdot on joko se, että saan apua tai että lapset kärsii. Mieluummin otan avun vastaan kuin laitan lapset kärsimään. Itse asun käpykylässä, mutta ei voi mitään, jos ihmiset pitää mua huonona siksi, että olen rikki, puhki ja poikki. Ei kai sun tarvi kenellekään selitellä, keitä teillä käy? Ja kai läheiset tietävät, että lapsi on sairastellut ja mies paljon matkoilla? Eipä siihen uupumiseen paljon muuta tarvita.

3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä sairastui lähiomainen. Hoidin. Kävin töissä. Hoidin perheen. Miehellä ei ollut lomaa viime kesänä ollenkaan ja teki hillittömästi ylitöitä.

Talvella järjestin hautajaiset. Hautajaisten jälkeen mietin, että hitto.. selvisin. Mietin, että tässä hiljalleen teen surutyötä ja kyllä tämä tästä.

Tänä kesänä olen ollut aivan poikki. Aivan totaalisen uupunut! En voi puhua neuvolassa, koska tämä on pieni paikkakunta ja vaitiolovelvollisuudesta ei ole tietoakaan. Mies tekee minkä pystyy, auttaa monella tapaa, mutta tämä väsymys vie minut kohta suohon. :(

Vierailija
4/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääkin vaan on niin pahanen kylä, et lieneekö täällä mahdollista saada kunnan puolelta apua. -ap-