Muita joilla todella paha olla miehensä kanssa tällä hetkellä?
Päätä särkee ja olen itkenyt joka päivä. Miestä ei itkuni kiinnosta, on niin epäempaattinen paska. Mä olen niin rikki tästä monta päivää jatkuneesta pahasta olosta.
Kommentit (6)
Syynä taitaa olla ihan vaan kyllästyminen molemmin puolin. Tai oikeastaan tää alkoi siitä, kun mun mielestä kaljaa oli mennyt kurkusta hivenen liikaa, kun perjantaina laivalta tuodusta 24-packista oli jäljellä tiistai-aamulla 1 tölkki. Olen kyylä, koska kävin laskemassa packin sisällön siinä vaiheessa kun huomasin keittiön roskapussin olevan puolillaan tyhjiä tölkkejä. Tölkeistä ainakin 10 oli tyhjentynyt maanantai-iltana.
Itse en juo olutta enkä juuri muutakaan alkoholia, joten varmaan siksi hermostun mielestäni liiasta kaljan kittaamisesta. Absolutisti en kuitenkaan ole.
Tuntuu että on jatkuvaa meillä, tapellaan koko ajan, tai sit mökötetään. Ollaan kummatkin niin jääräpäisiä, ettei kumpikaan anna periksi suunnilleen missään. Sitten kun jompikumpi antaa periksi, se olen aina minä. Mitään asioita ei puhuta loppuun saakka, kaikki lakaistaan maton alle. Jos jostain juttuja yritän joskus selvittää, niin miestä ei kiinnosta puhua, mistään. On kaikenkaikkiaan sitä mieltä että meillä riidat johtuvat vain minusta, jos relaisin, meilä ei olisi mitään ongelmia. Emme myöskään harrasta seksiä, plakkarissa on kokonainen yksi kerta tämän vuoden puolella, sekin minun aloitteestani. Minussa kateutta aiheuttavat jopa sellaiset kirjoitukset täällä kuin että " mieheni kanssa katsomme yhdessä elokuvia sohvalla ja juttelemme" . meillä kun katsotaan telkkaa niin sieltä tulee poikkeuksetta jotain niin tärkeää, ettei silloin saa puhua.
Ihmettelen kyllä että ollaan edelleen naimisissa, elokuussa tulee vasta 4 vuotta. Meillä ei ole parisuhdetta, eikä mitään muutakaan suhdetta (kuten kaveruus), meitä yhdistää vain ja ainoastaan ihana lapsi. Sitäkin mietin että vaikka meillä ei huutaen tapellakkaan, niin toki lapsi näkee ja vaistoaa puuttuvan hellyyden ja läheisyyden, mitä kummatkin miehen kanssa sitten tuhlataan lapseen.
Jos mies ei korviaan lotkauta sellaiselle itkemiselle, mitä olen joutunut tän pahan olon takia itkemään, en puhu. Olen järkyttynyt siitä kuinka vähät se välittää. Olen luullut että olen naimisissa ihanan miehen kanssa, mutta olen ollut väärässä.
ap
Älä osallistu keskusteluun, joihin osallistuvilla on oikeasti paha olla ja paha mieli. Tekis mieli tunkea ne tölkit sun takapuolees!
Ei musta ollut suuri synti. Sori nyt vaan. 11
Jaksamisia! Kyllä se jossain vaiheessa helpottaa jos ei kovin isoista asioista kyse!