Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7-vuotiaan jatkuva vessahätä

19.07.2007 |

Mistähän voisi johtua tytön jatkuva vessassa ravaaminen?

Pissillä pitää käydä ainakin tunnin välein, usein useammnkin.

Kiiinitin asiaan ensimmäisen kerran huomiota pari viikkoa sitten,nyt on katsottu ettei ole kyse mistään tulehduksesta eikä diabeteksestäkään.

Erikoisen paljon hän ei juo,mutta pissillä pitää silti käydä. Kyllä sieltä jonkin verran aina tuleekin.

Viikon ajan hän on herännyt öisin eikä ole saanut heti unta,käy vessassa ja herättämässä minut.

Lääkäri ei osannut sanoa mistä johtuisi, tarkkaillaan tilannetta ja aletaan pitämään kirjaa vessassa käymisestä.

Olisiko vain tuosta tullut joku tapa vai mitä lienee?

Kouluun menoko voisi vaikuttaa??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta kuulostaa psyykkiseltä, jos diabetes suljettu pois. Onko tytöllle sattunut pissavahinkoja, joista olisi jäänyt " trauma" ? Onko hän ollut yökastelija? Itse olen suvusta, jossa on paljon yökastelijoita ja pientä rakkoa; muistan selkeästi käyneeni lapsena koulussa joka välitunti vessassa " varmuuden vuoksi" , ettei vahinkoja satu. Jos nämä seikat on poissuljettu niin onko joku uusi juttu, mikä jännittää? iso muutos elämässä? Koulunalun taisit mainita. Oletko jutellut tytön kanssa siitä? Jos jännittää?

Vierailija
2/2 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onko pissalla käynti kokoajan yhtä tiheää vai lisääntyykö se jotain tiettyä ruoka-ainetta syötyä (esim. raakoja mansikoita) ?

Meillä olen ollut huomaavinani että esikoiselle (3v) jotkut ruuat tihentäisivät pissalla käyntiä ja aiheuttavat kurjaa oloa josta tulee myös yöheräilyä. Siis olettaisin että tuollainen ruoka ei aiheuta kovaa mahakipua vaan sellaista lievää kurjaa oloa jota meillä puretaan myös kiukutteluna. (Minulla itsellänikin on tätä ja tajusin sen johtuvan tietyistä ruuista vasta tiukan imetysdietin purkautuessa).

t. Kahden allergikon äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla