Mikään ei oel ällöttävämpää kun olohuoneen kirjahylly
täynnä erilaisia kirjoja.. hyi yöks.. kirjat piiloon KAIKKI!!!
Kommentit (52)
Vierailija:
tilalle tv-alttari
Kirjoja, voisi vaikka tullakin. Niille on kyllä oma huone, muutamia vain on olohuoneessakin.
kuin valtava kirjahylly olohuoneessa täynnä kunnon romaaneja, klassikoita, muistelmia, historiaa, tietokirjoja ym. eikä mitään herttasarjaa ja matkamuistokrääsää. Yleensä paljon lukevan ihmisen kanssa voi myös KESKUSTELLA.
Ja minä en ymmärrä, miksi kaupoissa myydään KIRJAhyllyn nimikkeellä hyllyjä, joihin mahtuu ehkä 10 kirjaa, kun kaikki muu tila on varattu telkkarille yms.
Ja en ymmärrä ihmisä, jotka ostavat kirjahyllyn latoakseen sen täyteen kahvikuppeja ja perheen rippikuvia...
terv. humanisti
Mä oon meinannu tehdä aloituksen aiheesta, että missä teillä pidetään mm. kirjat, cd:t, dvd:t?? Meiltä nimittäin löytyy huoneellinen:) ja pitäis keksiä joku säilytysidea!
Kirjahyllyyn kuuluu kirjoja, enkä tajua miksi se ei voisi olla olohuoneessa. Tosin ei kannata sen olohuoneen perusteella pelkästään tehdä päätelmiä ihmisten kirjamäärästä, meidän kirjahyllyt ei ole ollenkaan olohuoneessa. (Vaikkei siinäkään musta ole mitään vikaa.)
Ja ainakin vaatekaapin kokoisissa on todella epäkäytännöllistä säilyttää kirjoja, kun aina joutuu kaivamaan kirjoja toisten takaa.
Vierailija:
Ja minä en ymmärrä, miksi kaupoissa myydään KIRJAhyllyn nimikkeellä hyllyjä, joihin mahtuu ehkä 10 kirjaa, kun kaikki muu tila on varattu telkkarille yms.
ettei ole varaa kartanoon, jossa ois oma kartano ja ne sellaset tikapuut, joissa pyörät alla, että ylettyis ottamaan kirjoja ylähyllyltäkin. Kun kolmiossa asutaan, ei ole kamalasti vaihtoehtoja näiden kirjojen sijoitukselle. Kirjoista en aio luopua vähävaraisuuteni takia.
Vierailija:
Kirjahyllyyn kuuluu kirjoja, enkä tajua miksi se ei voisi olla olohuoneessa. Tosin ei kannata sen olohuoneen perusteella pelkästään tehdä päätelmiä ihmisten kirjamäärästä, meidän kirjahyllyt ei ole ollenkaan olohuoneessa. (Vaikkei siinäkään musta ole mitään vikaa.)
Vierailija:
ettei ole varaa kartanoon, jossa ois oma kartano ja ne sellaset tikapuut, joissa pyörät alla, että ylettyis ottamaan kirjoja ylähyllyltäkin. Kun kolmiossa asutaan, ei ole kamalasti vaihtoehtoja näiden kirjojen sijoitukselle. Kirjoista en aio luopua vähävaraisuuteni takia.
Minua yököttävät paljon enemmän sellaiset juntit, jotka eivät lue muuta kuin paikallislehden tv-ohjelmasivua.
Vierailija: