Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuhruvuoto ennen menkkoja!

Vierailija
19.07.2007 |

mulla ekaa kertaa elämässäni ennen menkkoja nyt jo kuudetta päivää tuhruttaa verta, tänään vasta ekan kerran pieni läntti siteeseen asti tuli. ei mitään ihme kipujakaan ole, jomotusta vaan lähinnä vasemmassa kyljessä ja alaselässä. sain edellisen kierron aikaan teroluteilla kun ei menkkoja ollut moneen kuukauteen pillereiden jälkeen. kuusi söin niitä teroja, sit tuli menkat ja sen jälkeen en oo syönyt. voiskohan siis niiden muutamien terojen takia tuhruttaa? vauvaa kokajan yritetään, mutta en siis usko raskauteen kun kuitenkin ajallaan nämä tuhrut alkoi ja saattaahan vielä voimistua kunnon vuodoksi. mutta todella inhottavaa jos siis jatkossakin rupee näidän tuhrujen ja vuotojen kesto olemaan pitkälti toista viikkoo! huh huh.. kertokaa pliis kokemuksianne vastaavasta! kiitos!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne yleensä yhdillä pillereillä lopu. Ja toisaalta, jos sinulla on vasta ollut yhdet kuukautiset. Niin tuo tuhruttelukin voi olla vain jotain häikkää. Siinä voi kestä useampi kuukausi ennenkuin kierto tasoittuu.

Siinä vaaditaa kärsivällisyyttä. Onhan se pitkä aika kun yrittää raskaaksi. Mutta vaaditaan sitä kärsivällisyyttä, ja paljon, lapsenkin kanssa.

Mutta, minulla on tuhrutellut varmaan aina, esikoinen sai alkunsa 10kk yrittämisen jälkeen teroluttien avulla. Kakkonen sai alkunsa clomien avulla, vaikka sillin tuhrutteli, kuukautiset eivät alkaneetkaan, tuhru loppui, ja raskaustesti näytti plussaa. Vuosi häntä yritettiin

Nyt yritetään kolmatta. Tottakai sitä toivoo että olisi pian raskaana. Mutta sen näkee sitten mitä tulevaisuus tuo tullessan.

t : 8

Vierailija
2/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltarauhanen nimenomaan säätelee kuukautiskiertoa. Mulla tuo tuhruttelu oli oire siitä. Ja mulla tuhrutti koko pirun kierron. Oli aika tuskaista.

ja muuten, tuhrusta huolimatta olin lopulta raskaana. Vuoden yrittämisen jälkeen

Vierailija
4/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle lääkäri meinasi ensin sitä määrätä, vaikka sanoin et raskaus toiveissa. sain kuitenki ne terot omasta pyynnöstä. toivottavasti ei raskautuminen nyt jotenki esty noiden tuhrujen takia. miten sulla, oletko tullut raskaaksi tuhrujen aikana? jos siis olette yrittäneet.

Vierailija
5/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että söitkö siis teroja kuinka pitkään sen tuhruttelun aikana? kun itse en näillä näkymin aio niitä enempää syödä. voiko vaikutus siis todella kestää yhden kierron aikana otetuista kuudesta pilleristä noin pitkään? ap