Jeiijeee!! Huomen aamulla starttaan Helsinkiin! Pe shoppailua, illalla baariin
La taas shoppailua ja illalla viihteelle!! Jee JeeJEEE!!! Ü
Mihinkä baariin sitä kannattais mennä? Olemme kaverin kans 24v. Studiolle ? Onnelaan ? Kaivolle ?
Ihanaa!!!
Kommentit (15)
Helsinki on kaunis kesäkaupunki:). Olin itsekin eilen terassilla.
mitä sitte jos ap:llä on lapsia. (en tiedä tosin onko)
Mut jos on, niin onhan niillä yleensä isäkin! Kasi taitaa olla yh, jolla on lapsia kymmenen eri miehen kans, eikä isistä tietookaan..
Treffataanko ens viikolla Ranskassa? Siinä altaalla...
Vähän meni sun arvio päin honkia... Se, että lapsilla on isä, ei minusta tarkoita sitä, että äiti voi liepusta MONTA PÄIVÄÄ ties missä ja illat viettää baareissa!!!!!!Okei, jos lapset/lapsi on vaikka kouluikäinen, niin ok, koska silloin lapselle on helpompi selittää miksi äiti lähtee pariksi päivää juomaan viinaa. Ap, onko sulla lapsia ja minkä ikäisiä??-8-
niin en minkään ikäiselle lapselle selitä, lähteväni ryyppäämään ja pyörittämään takapuolta. Halooooo! Voisit kirmata junan alle, olet aivoton! t. 40v äiti kera lasten (6-15v)
mulla ei ole lapsia!! Mähän oon vasta 24v! Lapsia EHKÄ 10v. päästä!!!
-ap
Hauskaa iltaa sulle! Uskon, että viihdyt tuolla Kaivolla, tai sit tietty Teatteri on kiva, sielläkin on terassi! Kesällä kuitenkin on kivaa päästä välillä uloskin...
Joku ihmetteli mitä ihmette on Helsingin kaupoissa :D Naurettavaa esittämistä.. kai se on nyt selvä, että HKI on paremmat shoppailumahdollisuudet kuin jossain Taka-Hikiällä:D
ap
Huomenna tosi hyvät bileet!! Menen jos saan lapsenvahdin! ;)
-n28- ;)
R&b, hip hop, reggaeton, dancehall bileet...Ei ehkä kaikkien makuun.;) Mutta viimex oli aivan mahtava meininki...
Alennusmyynnit käynnissä - vähän jo loppupuolella. Viihteellä älä eksy " mummotunneliin" .
Niin ja JIIJEE, mäkin lähden huomenna Hesaan ja oon siellä hotellissa yötäkin. Viime viikollakin päätin yks kaks lähtee hesaan. No big deal
Kylläpä on taas kateellisia NAUTOJA palsta täynnä :PPP
mitä hittoa sitä yksin jossain pariisissa ja berliinissä bilettää jos rakkaat kamut on stadissa!! ääliöt..