Te joiden puoliso jäänyt kiinni pettämisestä!
Kiinnitittekö huomiota muuttuiko miehenne seksuaalinen käyttäytyminen teitä kohtaan ja kumpaan suuntaan?
T: Eräs jolla epäilys
Kommentit (7)
Haluan tietää lisää kokemuksista.
Pelkään olevani oikeassa epäilyksissäni jotka mies tietenkin jyrkästi kieltää.
ap.
seksiä oli enemmän kuin ikinä, muuten oli etäisempi, näin jälkikäteen kun ajattelen...
Mies oli paljon aktiivisempi kuin ennen, koko ajan kimpussani.
...ei viimeisinä aikoina oikein tahtonut seksiä kanssani. Oli vaikka koneella myöhään ja tuli sänkyyn vasta kun nukuin, tai selitteli väsymystä yms. Silloin kun seksiä oli, se oli sellasta aika pikasta ja tylsää.
Hänellä kyse ei ollut mistään kerran pettämisestä, vaan ilmeisesti sitten rakastui tuohon toiseen naiseen, kun suhteensa sitten jatkui kuitenkin, kun me erottiin. Niin että ehkä ex ei jotenkin tahtonut " pettää" uutta rakastaan avovaimonsa kanssa, tai jotain, heh.
Sitä kesti kuukausia ennen kuin jäi kiinni. Koko tuon ajan mies hinkusi seksiä kanssani ihan riesaksi asti. En saanut öisin nukkua ja aamuisin oli aikaisin herättämässä. Jos kävin illalla miestä aikaisemmin nukkumaan, niin silloinkin hän tuli herättämään seksi mielessä. Olin ihan väsynyt, kun nuorimmaisenkin kanssa jouduin valvomaan paljon. Kai hän kuvitteli tilalleni tuon toisen naisen. Seksin määrä ei normaalistikaan ollut mitään ihan olematonta, n. 2 - 3 kertaa viikossa, mutta suhteen aikana ei riittänyt edes kerta päivässä. - 2
Vierailija:
Mies oli paljon aktiivisempi kuin ennen, koko ajan kimpussani.
Yhdessä ollaan oltu 8v ja missään vaiheessa ei mitenkään hirmuaktiivinen seksielämä... Nyt haluis koko ajan ja sitten välillä taas hetkiä kun on TOSI etäinen, epäkohtelias eikä tule edes samaan sänkyyn. Koneeltamme huomasin uuden sähköpostiosoitteen, meillä on ollu toistemme salasanat tiedossa normaaleihin nimellisiin osoitteisiin.
Mies roikkuu koneella jatkuvasti, häipyy välillä sanomatta minne, joitain tunteja pois ja kun kysyn missä oli niin sanoo vaan että oo hiljaa, ei jaksa kuunnella valitusta.
Flirttailee aika avoimesti muille naisille yleensä, eikä varmaan vähempää jos en ole näkemässä.
että minun ja ex-mieheni seksielämä oli vilkkaimmillaan silloin, kun mulla oli sivusuhde. Muutenkin olin tosi huomaavainen häntä kohtaan. Huono omatunto kalvoi, ja halusin myös pitää huolen siitä, ettei hän osaa epäillä mitään....
Nykyään olen naimisissa ihan muun miehen kanssa (ei ole edes se, jonka kanssa petin) eikä ole tullut mieleenkään pettää.