Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

verikokeesta.. onko neuvola ammattilaisia paikalla?

Vierailija
19.07.2007 |

Siis ajan mittaan verikokeet ovat muodostuneet painajaiseksi yliliukuvien tai sanottaisko muljahtelevien suonien takia.. Eli pistettäessä ei suonta löydy.. Siksi olen jo luopunut siitä perinteisestä paikasta luovuttamisesta, eli kyynärtaipeesta, ei yksinkertaisesti onnistu! (Koska verikokeen ottaja kuitenkin alkaa " pyörittämään" sitä neulaa ja suoni pakenee aina vaan..)

Mutta nyt kysymys: Olen kolmatta kertaa raskaana ja verikokeet on otettu jo kummallakin kerroilla, veriryhmä on hyvä sikiön kannalta (näin terveydenhoitaja sanoi.). Tiedän (tai ainakin uskon 99% varmuudella ettei minulla ole HIV:tä, syfilistä tai B-hepatiittia, sillä olen pysytellyt kotimaassa eikä ole avioliiton ulkopuolisia suhteita kummallakaan.. Siksi mietin että onko sitä koetta pakko antaa??

Paniikki on ihan hirveä siitä kokeesta, sillä eilen yritettiin ottaa verta neuvolassa ekalla käynnillä ja se meni ihan itkuksi koko touhu.. ei vaan pysty ja alkaa pyörryttää jne..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes neuvolaan ei ole pakko mennä... näytteet voi kyllä ottaa muustakin suonesta kuin kyynärtaipeesta ja vaikka puudutusvoiteen turvin. Ikävä tosiasia kuitenkin on, että aiemmat negatiiviset tutkimustulokset eivät 100% varmuudella suojaa sinua, koska et voi kuitenkaan periaatteessa tietää onko miehesi pettänyt sinua vai ei...

Puhu kuitenkin neuvolassa asiasta ja miettikää yhdessä miten näytteet saisi parhaiten otettua, löytyisikö joku muu näytteenottaja joka osaisi ottaa vaikka kämmenselästä tms. ?

Vierailija
2/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neulasta.. kokeiltiin juuri sitä pienempää neulaa.. ja sitä ns. kandisuonta ja sitten kämmenenselästä nimenomaan.. Ollaan otettu jalastakin aiemmin.. nyt vaan jotenkin meni totaalisesti hermot.. liekö raskausajan tunteet pinnalla vai mikä??? yritetty on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepatiitin voi saada monesta muustakin paikasta kuin seksistä.

Oletpa helvetin hyvä äiti!

Vierailija
5/5 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvä täydellinen äiti?? kaikilla on omat jutut mitkä vaivaa.. onko sinulla ylipainoa, masennusta...? Minulla ei ole, kokisin sen isommaksi uhkaksi kuin tuon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi