Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan eronnut hankalien appivanhempien takia?

Vierailija
18.07.2007 |

Mies komppaa heitä täysillä mä niitä kolmea vastaan ja tuntuu että lapsikin on käännytetty mua vastaan. Olen asioista eri mieltä heidän kanssa esim: kasvatuksessa mutta ei luulisi heille kuuluvan miten oman lapseni kasvatan. Mies on kasvatus asioissa ainakin näen näisesti minun kanssa samaa mieltä mutta ei koskaan sano mitään jos hänen vanhemmat alkaa urputtamaan minua vastaan ja kun penään asiasta niin mies alkaa puolustamaan heitä.

En oikeasti voi sietää tällaista toimintaa appi vanhemmilta enkä ukolta. Tätä on jo jatkunut jo tarpeeksi räjähdän kohta kaikille ihan totaalisesti. Miksi mun pitäisi kaikki paska ottaa vastaan kiltisti mitään sanomatta vastaan? Miksi minä en saa sanoa omaa mielipidettä?

Appiukko kertoo perättömiä juttuja minusta jotka ukko uskoo ja kun sanon ukolle että todista tuo asia että mistä olet moisen saanut päähäsi niin ku isi sanoi näin että olet tehnyt vaikka en ole ? voi jeesus!! Luulisi apenkin olevan vähän fiksumpi mutta ei näimmä ole luulotautiseksi mennyt mitä ikää enemmän on tullut. Eikä näimmä pojasta polvi parane.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä mies kääntyi minun puolelleni (vaikkei alkuun ollut) kun kerroin etten kestä moista tilannetta ja että se on joko minun puolella tai jos ei niin ero tulee.

Vierailija
2/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu mieheni asiat. Vaikka asiat on olleetkin totta mistä vanhempani on sanoneet niin ei se heille kuulu. Jaminun appivanhemmille ei kuulu minun asiat millään lailla enkä minä puutu heidän elämään vaikka syytä olisi. Ei ole mitään velvotteita molempiin suuntiin. Vierailut jää kyllä minimiin osaan se minäkin olla pikkumainen en enää suostu olenmaan hiljainen hiiri T: Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi veemäinen appi, tämän vaimosta nyt puhumattakaan. lasten takia siedän ja olen ystävällinen. Ilman lapsia en olisi varmaankaan pahemmin tekemisissä....

Vierailija
4/4 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten tuo kolmen kimppa varmasti vie sinulta lapsenkin, etkä näe enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi