Ärsyttävää mässytystä!
Ärsyttää kun olen enimmäkseen ärsyyntynyt kaikesta mitä mieheni tekee! Yksi esimerkki: syö suu auki ja mässyttää todella äänekkäästi, vain koska " happi kuulemma tekee mausta paremman" Voi vittu! Ärsyttävää!
Silti kun se ärsyttävä turjake on pois kotoa niin tulee hirveä ikävä! Ärsyttää mikä akka minustakin on tullu:o
Kommentit (8)
5: meillä se on aivan tahallista. Se osaa sulkea suunsa heti jos on vieraita tai ollaan julkisellapaikalla/kylässä. Vain minua se ärsyttää mässyttämällä.Suuttuu jos sille sanoo.
siis wtf ei puuroo tartte purra kun se on pehmeetä jo valmiiks!! aaaarrrgghhh!! se ääni saa mut niin raivon valtaan et tekis mieli hajottaa astioita. Mutta se on kyllä ihana aviomies muuten joten mulla ei ois kyl yhestä puuronpurennasta varaa valittaa. ;oD
Muakin harvoin mikään vatuttaa mutta miehen mässytys kyllä.
Mutta ainakin sun miehellä näyttää olevan huumorintajua:)
oonkin ollut mainitsematta kun onneksi mun ei tarvitse usein syödä niitten kans ;)
Koska: meillä sekä minä että mies kumpainenkin opetetaan meidän muksut syömään suu kiinni mässyttämättä, koska mässytys on rumaa. MUTTA silti mies itse mässyttää jos on uppoutunut ajatuksiinsa.. Tai jos sillä on purkka suussa, se aiheuttaa mässytystä, josta minä mässytyskammoinen vaimo tietenkin huomautan.
Mut ilmeisesti vika on mussa?