Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se näkyi!! =)

18.07.2007 |

Siis sydämen syke! =D

Pakko oli laittaa ihan oma aloitus niin kaikki te ihanat ihmiset jotka mukana olette eläneet ja kanssani kuumeilleet löydätte kuulumiset eikä tarvi etsiä pinoista!

Pieni oli niin kovin pieni ettei täriseväkätinen ultraaja saanut mittoja, mutta ei haittaa. Sydämen lyönnit näkyivät kuitenkin selvästi!

En mä kyllä oireiden perusteella sitä hirveesti epäillytkään, mutta päiviä kun on vasta niin vähän niin oli melkosta arpapeliä näkyykö vai eikö.

Ja historiani kun tiedätte niin pakkohan sitä oli pelätä pahinta..

Tämä ultraaja oli vielä sama jolla viime kesänä ravasin sykettä etsimässä ja hän muisti mut hyvin. Siksi kädetkin tärisi, kun hänkin liikuttui sykkeen löydyttyä! =)

Huh, mut nyt saa hiukan huokasta! =)

piipaa ja kovin pieni rv 6+1

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että syke näkyi jo. Tiedän helpotuksen tunteen kun itse myöskin jännäsin keväällä. Itkuhan siitä tuli, kun pienen olemassaolo varmistui. Onnea nyt kovasti vielä kerran. Nauti oikein kovasti jokaisesta hetkestä, niin kauan sitä on odoteetu :)

iksu rv 18+5

Vierailija
22/30 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tätä uutista tulin täältä vauva-lehden sivuilta haeskelemaan ja ihanaa, että sen löysin. Kiitos sinulle, että jaksat meitä puolestasi jännittäjiä pitää ajan tasalla!

babyunelma ja poika 2kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa, jee! Oon käyny välillä aina kurkkimassa sun tilannetta tuolla kuumepuolella, kun kuitenkin 8-9 kk samoissa pinoissa kirjoteltiin. Nyt parin viikon nettikatkoksen jälkeen pääsen lukemaan näin hienoja uutisia. Paljon Onnea ja Onnellista Odotusta!!! :)

Ja Wintergirlille myöskin suuren suuret onnittelut pikkuruisesta vauvasta! :)

Sanna-P rv 28+

Vierailija
24/30 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muistatko minua, mutta sinut minä muistan tuolta vauvakuume puolelta.

Minullekkin on nyt lupa annettu toivokkaaseen masun kasvatteluun.

Onnea kovasti

Sonksu 5+1

Vierailija
25/30 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkös sä piipaa joskus ole odottanut kanssani samaan aikaan muutama vuosi sitten?? Olet vaan niin tuttu nimimerkiltäsi?!

Vierailija
26/30 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea piipaa! Rukoukset kantakoon pikkuisen äitin ja isin syliin asti. :)

Vierailija
27/30 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla hyviä uutisia! Olen ahkerasti käynyt lukemassa kuumeilu puolella ja olen todella onnellinen sun puolesta! Olet NIIN KAUAN odottanut että onnistuu.

Onnea vielä toivottaen!!

-tulppa ja hiplaaja-

rv 24+5

Vierailija
28/30 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille jokaikiselle! ♥

Niin kyllähän mä kauan tätä jouduin odottamaan, mutta paljon on ihmisiä jotka joutuvat odottamaan vielä kauemmin. Voi miten toivon, että kaikki oman ihmeensä vielä saisivat.

Ja tosiaan aion nauttia jokahetkestä! =D

Hilla! Ootettiinko mahdollisesti Helmihaikaraa-05 yhdessä?

Vierailija
29/30 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi lämpöiset onnittelut, niin kauan jouduitte sitä pikkukolmosta odottelemaan! Upeaa todellakin!

terv. himppu Kolibreista (+poika 9kk ja 4. mietinnässä... ;D )

Vierailija
30/30 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten odotimme helmiämme yhtäaikaa ja sieltä jäit mieleeni!! Aivan mahtavaa, että sisälläsi kasvaa hartaasti toivottu masuasukki!! Onnea koko perheelle!!

Meidän helmipoika kasvaa, pian on 6kk vanha... *sniif* Ja vauvakuume jyllää taas... ;)

Vielä kerran onnea ja nauti raskaudestasi!!

KJ25 ja pikku-ukko