Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kakkosen odottamisesta?

28.04.2008 |

Kuinka nopeasti voikaan toisessa raskaudessa tulla maha esille? Turvotusta toki voi tulla heti, mutta maha on ihan kova, ja kovasti pyöristymään päin, ja raskausviikkoja vasta 6+jotain? Olenpa hyvin ihmeissäni...

myrtti-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei menny omat housut kiinni/jalkaan enää rv8 jälkeen tässä toisessa odotuksessa, että silleen..oli kyllä aika löysä masu pitkän aikaa, mutta nopeasti siis" repsahti" . Nyt viikkoja jo jotain 28 ja aika paksusti voin :p

onnea odotukseen!

Vierailija
2/5 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että näin voi käydä... Tosi kummallista kyllä. Mä olen kyllä tiennyt että jos on ennalta ollut raskaana, niin tulee maha nopeammin esille, mut just että näin nopeesti. Eipä tätä hirveen kauaa voi salailla...

myrtti-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu,sama täällä, et toista odotellaan ja viikolla 6 ahdisti omat farkut jo niin paljon ettei puhettakaan niiden kiinnisaamisesta. Kyllä itsekin alkoi ensin epäillä et paljonkohan sitä on tullut syötyä " tajuamattaan" kun alussa tuntui olevan koko ajan pakko pureskella jotain...

Määitte & Mini08 16+4

Vierailija
4/5 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikolla 7 ei enää menneet työhousut kiinni, turvotusta ja kaiketi lisä kilojakin syynä. :) Kyllähän tuo nauratti noin alkuvaiheessa jo alkaa katsella isompia housuja.

Shayen 11+4

Vierailija
5/5 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se edellinen odotus vain ratkaisee ja sinullahan ei siitä ole kovin kauaa aikaa, kuten ei minullakaan.. iltaisin ainakin turvottaa niin hurjasti, että olen kuin viimeisillä viikoilla! ja masu oli siis ihan kova ja pallo jo alkuraskaudessa :)

cec 21+4