Se näkyi!! =)
Siis sydämen syke! =D
Pakko oli laittaa ihan oma aloitus niin kaikki te ihanat ihmiset jotka mukana olette eläneet ja kanssani kuumeilleet löydätte kuulumiset eikä tarvi etsiä pinoista!
Pieni oli niin kovin pieni ettei täriseväkätinen ultraaja saanut mittoja, mutta ei haittaa. Sydämen lyönnit näkyivät kuitenkin selvästi!
En mä kyllä oireiden perusteella sitä hirveesti epäillytkään, mutta päiviä kun on vasta niin vähän niin oli melkosta arpapeliä näkyykö vai eikö.
Ja historiani kun tiedätte niin pakkohan sitä oli pelätä pahinta..
Tämä ultraaja oli vielä sama jolla viime kesänä ravasin sykettä etsimässä ja hän muisti mut hyvin. Siksi kädetkin tärisi, kun hänkin liikuttui sykkeen löydyttyä! =)
Huh, mut nyt saa hiukan huokasta! =)
piipaa ja kovin pieni rv 6+1
Kommentit (30)
vauvakuumeisissa mietin monta kertaa että miten sä jaksat kuukausi kuukaudelta kokea uuden pettymyksen ja toivon niin valtavasti että Teille se kolmas nyytti suotaisiin. Onnea sulle odotukseen ja sun söpöt tytsylit jäi niin hyvin koko meidän perheen muistiin.
Annlinn +lapset +masuvauva
olen täällä. IHANAA piipaa IHANAA, olen niin niin niin onnellinen puolestasi!!!
Tilannettasi on tullut seurattua vuosien varrella aina silloin tällöin. Tosi hienoja uutisia olikin! Onnea sylintäydeltä! Ja kaikkea hyvää myöskin jatkossa.
Toivottelee Dumle rv 31 - ex-nekku Kutuista....
Heh, niistähän ei tule loppua! =)
Onhan tässä vielä tosiaan pitkä pitkä matka edessä, mutta tuntuu, että aina on pikkasen paremmat mahdollisuudet jatkoa ajatellen, kun on yksi etappi saavutettu!
Dumle! Sullahan nuo viikot oikein juoksee! Miten sun raskausaika on sujunut?
Posa! Mä puhkesin vaihteeks kyyneliin, kun näin kuka täällä ekana oli käyny vastaamassa! Heh, niitä onkin riittänyt! =)
Annlinn! Kyllä se luovutus kävi niin monen monta kertaa mielessä. Mut ehkäpoä kaikilla niillä pettymyksillä oli joku tarkotus kuitenkin!
Koralli. Mä käytän nyt kaikki etämeediotaitoni, etä sä oot täällä tässä kierrossa. Mitään muuta en tällä hetkellä niin paljon toivo kuin sitä.
Tamatu ja gekkokolmonen! ♥ =D
piipaa
En voi minäkään muuta kun ihmetellä sinun sinnikkyyttä ja jaksamista, mulla meni oman 8kk yrityksen aikaan jo toivo niin monta kertaa että olin luopunu jo kokonaan toivosta, kunnes yhtäkkiä plussasinkin.. Minussa ei ois ollu noin paljon sisua kun sinussa=) Ja niinkun kaikki tietää niin lopussahan se kiitos seisoo:)
Jaksuja!!
mami rv 9+1
Hirmuisesti onnea Piipaa!
Minäkin oon seuraillut ja ihaillut sinnikkyyttäsi, ja nyt se palkitaan!
Iso tuubi vauvaliimaa!
Hurjan isot onnittelut sinulle Piipaa !
Tuonne Kolibrit-yhteisöön kantautuikin tämä ilouutinen sinun plussaamisesta ja oli pakko tulla tänne " vakoilemaan" .
Oikein mukavaa ja antoisaa raskausaikaa =)
t. makkonen ja poika, ylihuomenna 10 kk
Kiitos kysymästä, oikein hyvin on raskaus edennyt! Ihana on mieli ja olotila :) Enää 2 kk, niin on pikkuinen valmis syntymään ja kaikki alkaa olla valmiina vauvaa varten. Voikaahan tekin hyvin!
Paljon onnea sykkeistä. On se vaan ihanaa että sinäkin pääsit tällepuolelle,yritä nyt ottaa rennosti ja nauti raskaudesta:))
Tari rv 26+0
Ihanaa!
Mä olen käynyt vakoilemassa " vanhojen tuttujen" juttuja, ja kyllä taas tuli usko siihen että ehkä meillekin vielä toinen vauva suodaan, joskus...
napero
Onnittelut Piipaalle ja pienelle vauvan alulle sykkeineen!
Onnelista odotusta!!
Leanna +6
Kauan odotettu pienen sydämen syke on ollut varmaan maailman kauneimpia ääniä!
Itse vielä piinailen maaliskuisissa, muutama meitä on jäljellä.
AnniHelen@
Olipa ihana uutinen, kun olet niin kauan tuota toivonut, niin kuin me muutkin, jotka olemme sinun " taisteluasi" kuukausi toiseen seuranneet!!!!
Täällä raskausmyrkytykseni otti varaslähdön ja viikko sitten meille syntyi pikku prinsessa 1950 g rv 33+4, joten varsinaisesti en enää odotuspuolella pyöri, mutta eiköhän sitä ole ihan pakko käydä ainakin sinun kuulumisesi kurkkimassa!
Vielä kerran onnea!!!!
wintergirl ja pikku-kirppu 8 vrk
Halitukset suuret,
on unelmilla siivet ja juuret!
Piipaa saa keväällä vauvan,
jota me toivoimme hänelle niin kovin kauan.
Nyt se on ihan totta,
puuhaa Piipaan perheessä kohta kolmaskin sotta :)
Onnittelut myös Nekulle ja Leannalle!!!
Serppu
Mami! Sisusta en tiedä, kutsuttakoon sitä itsepäisyydeksi! ;D
Makkonen! Jokos neloskuume kolkuttelee, kun sullakin vauveli on kasvanut silmissä? ;)
Dumle! Kiva kuulla, että sulla on ollu iloinen odotusaika! Huoh, ei tosiaan ole kauaa jäljellä! Ihanaa!
Tarinkin viikot on vieriny valtavaa vauhtia! Kyllä mä nautin jokahetkestä. Jopa jokaisesta ällötyksenpuuskasta! =D
Napero! Ihan varmasti vielä teillekin toinen pikkuinen suodaan. Älä luovu toivosta! :)
Leannalle kiitokset! =)
Annihelen@lle mielettömästi plussatuulia!
Wintergirl! Hurjan paljon onnea pikkuisen prinsessan syntymän johdosta! Vai niin kiire oli pikkuisella päätä masusta pois! =)
Oletteko päässeet jo kotiin sairaalasta? Vai pidetäänkö teitä siellä kasvamassa, kun toinen on niin pikkuinen?
Oikein hyvää vointia sinulle ja tyttöselle!
Serppu.. Snif. Mä pillahdin itkuun, oli niin ihana runo. Ja sen kirjoittaja myös. Taas valuu.. *halaus*
Mun piti jotaan muuta vielä sanoa, mutta ei pysy ajatus kasassa, kun on tippa linssissä.. =)
piipaa ja villevee rv 6+4 ;)
Milenna jäi mainitsematta, mutta se ei suinkaan ollut tarkoitus. =)
Meni äsken ihan pasmat sekaisin!
Kiitos! =)
Kyllä odoteltiin silloin helmihaikaroissa.. Nyt minulla toinen tulossa. Valtavaa miten törmää internetissäkin tuttuihin =) Onnea odotukselle, toivon peukut ylhäällä että voit hyvin ja vauva myös!!
t. hilla ja tahtomattaan arvoitus rv 21+5