Haluaisitteko lastenne tulevan vanhemmiksi
parikymppisinä vai neljänkympin tienoilla? Itse toivoisin mahdollisimman nuorena, jaksaisin olla hössöttävä auttava isoäiti :).
Kommentit (11)
23-27 v ikä olisi oikein hyvä saada esikoinen.
Vierailija:
Itse toivoisin mahdollisimman nuorena, jaksaisin olla hössöttävä auttava isoäiti :).
Pojastani toivon, että tulisi aika nuorena, olisi kiva jaksaa olla lastenlasten kanssa. Joku 25 ois hyvä ikä
Mulla vain poikia, paras ikä olisi 25-30 vee. Tosin mun mieheni mielestä alle 30-vuotias ei voi olla kypsä isäksi...
vaan nauttisivat elämästä ja olisivat mukana hyväntekeväisyystyössä.
Harmittaa että itsekään tein heitä tälläiseen maailmaan.
Itsekin olin kamala, epävakaa hirviöteini ton ikäisenä, löin äitiäni imurilla ja heitin avonaisella maitopurkilla mm.. ja paljon muutakin. Nyt 26-vuotiaana olen erittäin tasapainoinen, rauhallinen ja kärsivällinen äiti. Miksi? Koska äitini kesti murrosikäni tuomitsematta minua, hän tuomitsi käytökseni muttei minua..
Raskasta on ja kyllä välillä menee toivo sen kanssa. On myös väkivaltainen. Pelkäisin sitä, miten toimisi omien lasten kanssa, en luota tyttöön kaikissa asioissa.
että luonne helpottuu iän mukaan. Toivotaan ainakin näin :-)
Iällisesti toivoisin että se tapahtuisi parikymppisenä, mutta kyllä kolmekymppisenäkin ehtii.
Toivon myös että lapset menevät ensin naimisiin ja vasta sitten tekevät lapset. Toisin kuin minä...
Ei ne mulle niitä lapsiaan tee vaan itselleen.