Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekstiveisteistä, tai siis niiden lähettämisestä...

Vierailija
18.07.2007 |

Aina jollain on sellainen numero, johon ei pysty vastaamaan suoraan, siis kun luen viestinsä ja valitsen, että vastaa... Viesti pitää joko kirjoittaa " omanaan ja erikseen" tai sitten tallentaa ja sitä kautta lähettää. Nyt kyseessä eri liittymät saunalahti - kolumbus... Onko muilla samanlaisia " ongelmia" , miten vois ratkaista?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkiin muihi liittymätyypin nroihin onnistuu iha ok?

Vierailija
2/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mulle tulee omaan nrooni (saunalahden) tekstiviesti Kolumbuksen liittymästä, niin en pysty siihen vastaamaan suoraan, eli valitsemalla " vastaa" , tulee ilmoitus, että toiminto virheellinen, yritä myöhemmin uudelleen. Saan viestin ko. nroon joko tallentamalla viestin ja tallennetuista lähettämällä, tai sitten kirjoittamalla kokonaan " uusi viesti" . Ei iso ongelma, mutta... -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmoselle, kaikkiin muihi liittymiin menee normisti! -ap-

Vierailija
4/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nokian puhelimissa viestiasetuksissa on (tai mun nokias ainaki oli) kohta " sama keskus vastattaessa" .Siinä pitää olla " kyllä" , niin ongelma poistuu. sulla on siis varmaan " ei" . tarkistappa, jos sul on nokia.

Vierailija
5/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapuolen puhelin on Siemens, mistä sieltä löytyy ko. viestiasetukset, samalla lailla kuin Nokialaisesta?? Ite osaisin varmaan etsiäkin, mutta puhelin on fyysisesti liika kaukana, oisko helppoo " polkua" , miten sen voisi tehdä?

Vierailija
6/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kohta löytyi, kumpi siel nyt kuuluu olla kyllä vai ei???

Vierailija
7/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeillaas! Jos ei onnistu, tuleeks vastaanottajalla olla sama ei valittuna? Nimim. pikkase urpo ap

Vierailija
8/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko siis toisellaki osapuolella olla valittuna se " ei" omassa kännyssään? -ap-

Vierailija
9/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä mistä johtui... Tapahtui aina vaan saman tyypin kanssa. Kyseessä ex, joten hieman otti päähän tekstailla hänen kanssan, aina joutui tallentelemaan niitä viestejä ennen lähetystä.

Vierailija
10/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viel kerta, pitääkö molemmilla olla se asetus ei-asennossa!? T: alkuperäinen alkuperäinen...

Vierailija
11/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on joku suurempi juhla(joulu , cappu , jussi tms...) niin en pysty vastaamaan toisten toivotuksiin suoraan vaan joudun tallentamaan ensin tai lähettämään eteenpäin viestiä .

Vierailija
12/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos lähetän sellaiselle vastauksen jolla on samsung puhelin niin se ei ota vastaan viestiä. Useamman tutun kanssa todettu asia.

Vierailija
13/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ongelma tuntuu liittyvän tietyn merkkisiin puhelimiin, voi johtua siitä että niissä saattaa olla oletuksena asetus " kyllä" . Esim. nokialaisissa se on oletuksena " ei" .

Ap voisi kertoa minkämerkkinen puhelin hänellä on niin joku voisi neuvoa mistä tämä löytyy (vai joko kerroit?).

Vierailija
14/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee kysästä vastapuolen asetuksista... En tiedä, mikä puhelin hällä on, mutta päivän mittaan selviää! Kiitokset! Saa täällä asiallistakin neuvoa! -ap-

Vierailija
15/22 |
19.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma yhden kaverin kanssa. Hänellä oli tekstiviestiasetus väärin, eli hänellä oli " kyllä" kohdassa käytä samaa viestikeskusta. Mulla sauniksen liittymä (oli silloin vielä soneran verkossa), kaverilla Elisa. Ongelma poistui, kun pääsin räpläämään hänen (uutta) kännykkäänsä, kävin laittamassa asetukset oikein. ;)

Vierailija
16/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi, ei! Mulla Nokia 6020! Apua, jos jollain ois?!

Vierailija
17/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esiintyy niin harvoin, että olen kiltisti kirjoittanut viestin erikseen ja näpytellyt numeron mihin viestin lähetän.

Vierailija
18/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen viestiin vastaat.

t. entinen operaattorilla työskennellyt

Vierailija
19/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eräälle tietylle ihmiselle yritin vastata. En keksinyt muuta syytä kuin, että tällä kaverilla oli prepaid-liittymä.

Vierailija
20/22 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä mä nyt löydän sen viestiasetus-kohdan nyt? Auttakaa, ihmiset, nyt jumissa koko luuri! -ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi