Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimaa netistä ?

17.07.2007 |

Täällä oli tässä vähän aikaa sitten linkkejä mitkä nettikaupat myivät reimaa, tosi pienillä alennuksilla oli ja normaalihintaisia pipoja, mutta nyt mä kaipaisin sellaista pipoa enkä muista niitä nettikauppoja !

www.nallentassu.fi ei ainakaan ollut, etsin jaguar / panther pipoa limenä tai turkoosina...

tuusis

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin www.vecculiini.fi myy, mutta normaaliin hintaan.

Ja jos en ihan väärin muista niin taisin tänään nähdä " meidän" sokoksella tuon pipon turkoosina, nauhoilla ei tosin tainnut olla. Koot 48 & 50 olin näkevinäni. Hinnat jotain 10e luokkaa eli ihan vähän alea. ;)

Vierailija
2/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä haluaisin sen enemmän limenä... mutta jos meet sokokselle niin soita vaikka mulle jos siellä vielä on sitä turkoosia :)

mä kerrankin olen koneella, nykyään tosi harvoin 1.joko Joonatan valvoo pitkään enkä sitten enää jaksa tai 2. Joonatan nukahtaa aikaisin mutten mä enää silti jaksa valvoa... siksi nettiaika on ihan " kortilla" , ihanaa kerrankin ehtiä olla tässä =)

tuusis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että Joonatan on varmaan jo ihan " iso" poika siitä kun viimeksi näin. Tänään kattelin et mitähän voisin sinulle laittaa Joonatanille tulemaan syntymälahjaksi (joo kestää! ;)), mutta kun en tiennyt mitä oot jo ostanut.. :)

Tykkäsitkö Lindexin uusistä " pöllö" bodeista, sitä itse ihastelin.. ;)

Vierailija
4/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just toi vecculiini se oli mitä etsin ja tarkoitin :)

Onhan tuo Joonatan jo tosi iso ! Kuukauden ikäinen keskiviikkona, kasvanut tosi paljon (tissimaito on nannaa) että 50cm bodyt pienet, housut menee ja takit 50cm vielä ihan hetken 56cm sopivimpia... jotkut bodyista saa olla 62cm mutta kun on kestovaipat käytössä niin se vaikuttaa et bodyt voi olla 62cm :)

tuusis

Vierailija
5/5 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole vielä nähnyt mitään uusia retro pöllö bodyja Lindexiltä, varmaan ihania, haluaa... =)

meille just jä pieneksi se H&M:n retropöllö ruskea-vaal.sin 50cm body :)