Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään naisilla on pelkkä seksi mielessä?

Vierailija
01.09.2026 |

Taas tänään tinderissä. Viidennessä viestissä nainen laittoi "se mitä sä yrität kysyä, että saako sulta pillua". Siis mitä ihmettä!? 

Mies ei kysele tuollaista, ei edes vaikka haluaakin. Mies haluaa tutustua naiseen paljon syvällisemmin. Jos naisen kanssa tulee hyvin juttuun, on yhteisiä kiinnostuksenkohteita, avoimuus, empaattisuus, tunneälykkyys, on ennenkaikkea kivaa niin nainen takuulla haluaa myös seksiä ja sellaisen naisen kanssa mies saa seksistä paljon enemmän. 

Näin miehenä myös päätyy huomattavan usein sänkyyn naisen kanssa. M40

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen enemmänkin miksi naiset swaippailee miehiä josta eivät ole seksuaalisesti kiinnostuneita. Nyhtääkseen rahaa tai ilmaisia lounaita?

Itse olen laittanut kyllä suorasukaisiakin aloitteita miehille, mutta vain sellaisille joihin koen fyysistä vetoa kuvien perusteella. 

Vierailija
2/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mies olisi homoseksuaali jos tätä ei kiinnostaisi nainen seksuaalisessa mielessä.

Ehkä hän sekoitti sen kaverinhakupalveluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksiähän miehet nimenomaan kyselee. Ihan on monella naisella tästä kokemusta. Moni mies jaksaa pari viestiä olla asiallinen ja kiinnostua naisesta ihmisenä ja sitten aletaan ujuttamaan seksiä mukaan.

Vierailija
4/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista paskanjauhantaa tällä kertaa. Joo on se kamalaa, kun ap on pakotettu seksiin eikä yksikään mies ulise seksin perään. VMP.

Vierailija
5/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen enemmänkin miksi naiset swaippailee miehiä josta eivät ole seksuaalisesti kiinnostuneita. Nyhtääkseen rahaa tai ilmaisia lounaita?

Itse olen laittanut kyllä suorasukaisiakin aloitteita miehille, mutta vain sellaisille joihin koen fyysistä vetoa kuvien perusteella. 

Ehkä sun grinder-kokemukset eivät kuulu tähän keskusteluun.

Vierailija
6/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväisin naiset etsii sopivaa panokaveria kesäksi ja näin syksyllä elättäjää itselleen ja jonkun toisen lapselle. Tämä on fakta.

Vierailija
7/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pelkkä ulkonäkö ei toimi. Seksi on per.seestä jos se perustuu vain siihen että nainen istuu syliin ja toteaa että tiesitkö että näytät sairaan hyvältä. Näin on ollut monesti. Sensijaan jos naisen kanssa on tutustuttu, juteltu niitä ja näitä. Huomattu että ollaan todella usein asioista täysin samaa mieltä, on juteltu ja kahviteltu, molemmat ollaan todettu että " näytät tosi hyvältä (mä naisen ja nainen mun mielestä), ollaan huomattu että molempien mielestä ollaan todella kivaa seuraa ja on helppo toimia yhdessä" kun näin on ei seksistä kysellä vaan on itsestään selvää että sitä halutaan ja siihen on aivan erilainen kiima kuin ekassa vaihtoehdossa. Ap

Vierailija
8/8 |
01.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No seksiähän miehet nimenomaan kyselee. Ihan on monella naisella tästä kokemusta. Moni mies jaksaa pari viestiä olla asiallinen ja kiinnostua naisesta ihmisenä ja sitten aletaan ujuttamaan seksiä mukaan.

Minä ihmettelen miten ihmeessä naiset jaksavat jankuttaa aina tästä. Usein niin että jopa se mahdollisuus siihen parempaan vaihtoehtoon menetetään. Kesällä tapailin yhtä naista monta kuukautta, käytiin kahvilla, jäätelöllä, kahviteltiin kotona. Juteltiin aivan täysin muusta kuin seksistä. Silti nainen jaksoi ulista ettei mulla ole mielessä kuin pelkkä seksi. Tietyllä tavalla jos jokin vastaava kuin incell määritelmä niin sopii moniin naisiin täydellisesti. Ei kaikkiin, mutta useimmat näin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän