Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni on raskaana ja karppaa samalla.

Vierailija
17.07.2007 |

En saa hänen päähänsä taottua järkeä. Ei ole kuulemma kertonut neuvolassa. Mitä tehdä, voinko ilmiantaa sinne hänet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana voi karpata, kunhan ei normaalipainon sisällä laihduta.

Vierailija
2/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikäli neuvolantäti on valistunut hän n tyytyväinen karppaukseen.

Siis onko se niin vaikea tajuta, että hitaat hiilarit ON TERVEELLISEMPIÄ kuin nopeat?????

KUKAAN ihminen ei tavrvitse leipää/perunaa/jauhoja elääkseen

Tiedätkö edes montako sokeripalaa on yksi peruna???? VIISI

Siis viisi..... siinä sulle purtavaa........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äiti ei syö edes perunaa tai käsiteltyä viljaa, niin mistä se sikiö saa sokeria? Vauvojen on saatava sokeria!

Vierailija
4/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänkään suositellut syömään hiilareita hurjia määriä, vaan suositteli 80 grammaa hiilihydraatteja päivässä raskaana ollessa. Ravitsemusterapeutti kertoi, että viralliset hiilihydraattisuositukset ovat laskemassa. Miksi ette osaa itse ottaa selville uusia tutkimustuloksia?

Vierailija
5/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos äiti ei syö edes perunaa tai käsiteltyä viljaa, niin mistä se sikiö saa sokeria? Vauvojen on saatava sokeria!

Vierailija
6/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ihan oikeasti kouluttamattomat luulevat, että vitamiinit ei imeydy ilman sokeria.......

" Että on joillain ollu pieni lusikka silloin ammoin mukana jonossa........"

Vierailija
7/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos on taipumusta sokeritautiin.

Vierailija
8/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etenkin jos on taipumusta sokeritautiin.

Niin että terveisiä vaan ja ottamaan asioista selvää....

Vierailija
9/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" no Mimosa Mäkkäräinen tässä hei, onko tämä nyt siellä neuvolassa? Juu katsokaas minulla on luottamuksellista asiaa tuosta Tahvanaisen Pirjosta, että kun se nyt on raskaana - niin kuin hyvin tiedät, niin se ei kuule syö sokeria, aatella. Että sanoi, ettei ole ottanut sitä puheeksi siellä teillä, niin minä ajattelin nyt varmuuden vuoksi sen tuoda esiin, ettei tule sitten mitään ongelmia siinä odottamisessa. No niin, tässähän tämä, että ottakaas seuraavalla kerralla se sokeriasia esille, ja takokaa sille Pirjolle järkeä päähän, että syö aamulla pullaa. No ei minulla sitten muuta, kiitos ja näkemiin"

Vierailija
10/10 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, soita sinne ja tee ittes naurunalaiseksi!

Olen itsekin raskaana ja karppaan. Auttaa pahoinvointiin ja en ole vieläkään (viikolla 14+5) juuri lihonut kuin mahasta ja rinnoista. Viime raskauden aikana en karpannut ja lihoin ihan hirveesti.

Minulla oli kaksi kiloa ylipainoa kun tulin raskaaksi joten neuvola lähettää minut viikolla 20 raskausdiapetes tutkimuksiin. Mielenkiintoista mennä sinne sillä syön lähes täysin neuvolan ohjeiden vastaisesti eli en käytä light-tuotteita, syön runsaasti punaista lihaa ja täysrasvatuotteita. Saa nähdä onko asiat kunnossa, vaikka en noudatakaan neuvolan virallisterveellisiä ohjeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän