Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rela-tipat - mita ovat?

17.07.2007 |

Luin jostain ketjusta Rela-tipoista. Mita ne ovat ja mihin auttavat? Minka ikaiselle annetaan?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rela-tipat on apteekista saatava maitohappobakteeri-valmiste. Ollaan annettu sitä meiän pojalle 2-viikkoisesta " varmuuden vuoksi" joka päivä. :) Auttavat siis pitämään suolistoa kunnossa. Jotkut alkavat antaa niitä vasta, jos jonkinlaisia mahavaivoja lapselle ilmenee, ja toiset (kuten minä) antavat jo varmuuden vuoksi. Päiväannos Rela-tipoissa on 5 tippaa, jonka voi antaa esim. lusikalla suoraan suuhun äidinmaitoon/korvikkeeseen sekoitettuna.

Suosittelen :)

Pi-Ki ja poitsu 4,5kk

Vierailija
2/3 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siis parantavat myos vastustuskykya, niinhan nuo maitohappobakteerit aikuisillakin toimivat. Itse olen kapselien kayttaja, mutta lapselle en ole antanut. Taytyy pistaa tama tuote korvan taakse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille vauvoille Rela-tipat eivät sovi. Minulla on pari tuttua, joiden vauvoille nämä tipat nimenomaan ovat aiheuttaneet mahakipuja ja itkeskelyä, kun ovat alkaneet antaa " varmuuden vuoksi" . Toista perhettä oikein ohjeistettiin neuvolassa, että kannattaa alkaa antaa samaan aikaan D-vitamiinin kanssa, kun vitamiini joskus sekoittaa mahaa. Olikin sitten Rela-tipat, jotka sekoittivat.