Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pomoni (nainen) käyttää paksuhkoja, usein kirjavia nilkkasukkia *kaikkien* vaatteiden kanssa

Vierailija
17.07.2007 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomoni, n. 30 nainen siis käyttää sellaisia tavallisia ja yleensä vielä kuviollisia puuvilla- tai sekoitenilkkasukkia KAIKKIEN vaatteiden ja kenkien kanssa. Esim. tänään hänellä oli vaaleansininen paitapusero, leveähelmainen farkkuhame ja raidalliset puuvillanilkkasukat. Hän ei sitä paitsi käytä koskaan housuja, vaan aina hametta tai mekkoa. Ja sukat ovat tosian usein kirjavia, eivät välttämättä sovi ollenkaan muuhun vaatetukseen. Kengät ovat yleensä sellaiset peruskävelykengät, mutta myös avokkaiden kanssa käyttää tuollaisia sukkia. Tämä siis kesäaikaan, kun on sääret paljaana. Talvella käyttää sukkahousuja, mutta värivalinnat ovat tosi omituisia. Esim. valkoisen hameen ja punaisen paidan kansas paksuhkot mustat sukkahousut.

Minusta tuo on aika mautonta, joskus hävettää kun hän kuitenkin usein tapaa (myös ulkomaisia) asiakkaita ja yhteistyökumppaneita.

Muuten on ihan normaali nainen, kaunis ja fiksu.

Vierailija
2/6 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin käytän minäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sillä on tennissukat.

Vierailija
4/6 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin näyttää hassulta yhdistelmä hame + nilkkasukat

Vierailija
5/6 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on mun mielestä plussaa vaan.

Vierailija
6/6 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä Espoossa usein nimeä vaihtaneessa firmassa.

Kuulostaa ihan yhdeltä meidän pomolta (ei omani). Muita tuntomerkkejä pitkät vaaleat hiukset. Olen kiinnittänyt huomiota samaan. Minusta pukeutuu kyllä muutenkin hieman oudosti, kasari/-tanttatyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän