Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko kovin väsynyt kun meni yliajalle?

Vierailija
17.07.2007 |

Minulla rv 42 ja väsyttää ihan vietävästi, noin viikon on väsyttänyt. Olen nukkunut ihan hyvin mutta voisin vain nukkua kokoajan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen syntyi rv42 ja kuopus rv40+2.

Vierailija
2/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsytti se kun neuvolassa täti oli mitannut aina värin sf-mitan ja sanoi että korkeintaan 3,5kg sieltä syntyy.... ei uskonut että voin pyöräyttää isonkin vauvan kun oon itse pieni. No vauva lopulta leikattiin ISON painoarvion takia rv42!!! Arvioitiin 4,8kg mutta olikin " vain" 4190kg. Ärsytti niin suunnattomasti että annetaan mennä yli kaunakin ja sitten viimein leikataan kun ei mahdu enään syntymään!!!! Jäi niin paska maku sektiosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan muutetu kuopuksen raskausaikana uudelle paikkakunnalle ja täällä neuvolantäti sanoi että pitäis multa mahtua 4,5kiloinen syntymään (en tiedä onko totta mutta näin väitti). Kuopus syntyi aika hyvin viimein kun päästiin synnyttämään ja oli 3830g.

Oho, taisin aiemmin kirjoittaa 4190kg! huh huh!! siis 4190g!!

Vierailija
4/4 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen syntyi viikoilla 42+1 käynnistelyn jälkeen, kuopus viikoilla 41+4 , käynnistyi itsekseen supistuksilla. erityisesti kuopuksen aikaan olin ihan pihalla, oli pimein talviaika, joulu tulossa ja mä olin ihan kypsä ja kaikki kyselyt voinnista ja ;" joko joko jotain tapahtuu" tuntuivat ihan kamalalta... olin myös fyysisesti väsynyt, silmänaluset mustana.