Hakkaan päätäni seinään ja kiroan koko lastenhankintaa.
jaa miksikö? kUN ne ei koskaan nuku.
Kaikki keinot kokeiltu ja vielä valvovat.
Miksi helvetissä en ollut maho lehmä ja saisin nauttia nyt sinkkupäivistä lapsettomana.
Kysynpä vaan.
Kommentit (21)
Ja eivät nuku ei.
Isommat hölisee jatkuvasti, ovat samassa huoneessa. Ja nuorin ei osaa päättää missä nukkuu, vaikka joka sänkyä jo kokeiltu.
Siis pinna palaa ihan just.
Ei oo kuule hääviä tämä lapsettomuudesta kärsivän elämä, joten ole maho lehmä vaan hiljaa! nauti lapsistas, äläkä valita!
Jos mahdollista laita sängyt erihuoneisiin.
Ei se aina tunnu kaiken sen tavoittelun arvoiselta lapsiperheen arki, vaikka olisi lasta vuodet tehtykin.
Vierailija:
Ei oo kuule hääviä tämä lapsettomuudesta kärsivän elämä, joten ole maho lehmä vaan hiljaa! nauti lapsistas, äläkä valita!
itse vaihtaisin lapsettomuuden HETI lapsiperheen arkeen!
ap ei vissiin vaan osaa kasvattaa lapsiaan! mitäköhän niistäkin vielä tulee, jos annetaan liikaa vaihtoehtoja ja lellitään.
Varo ettet itse sorru samaan, kunhan saat sen kauan toivotun pienokaisen.
Vierailija:
itse vaihtaisin lapsettomuuden HETI lapsiperheen arkeen!ap ei vissiin vaan osaa kasvattaa lapsiaan! mitäköhän niistäkin vielä tulee, jos annetaan liikaa vaihtoehtoja ja lellitään.
Tyyliin
jos nyt ei tule hiljaista, karkkipäivä on peruttu.
tai
Huomenna voisi jollakulla olla vaikka kiva uimahallipäivä, jos nyt olisi lastenhuoneessa minuutin päästä hiljaista...
Lapsesi ovat jo senverran isoja, että keinoja kyllä löytyy. Mieti erilaisia vaihtoehtoja päivällä, kun olet itse virkeä ja ala toteuttaa niitä määrätietoisesti. Näitä olen käyttänyt, kun meno on mennyt mahdottomaksi.
Teini-iässä niitä ei kuulemma saa ylös sieltä sängystä. Tosi kiva sekin...
ja valot pois ja hiljaa. itkee itsensä uneen jos ei muuta osaa.
vuosikaudet ole yrittänyt tehdä kaikki mitä voi, että ne nukkuisi.
Mutta kun ne eivät nuku. Eivät ole koskaan sitä tehneet helposti.
Ja nyt rupeaa pinna katkeamaan.
joo ja kyllä ne herää jokainen jo viimeistään 8.30 vaikka oisivat nukahtaneet vasta kello 2 yöllä.
Minä olen niin poikki, että lyön sen pääni seinään kohta ja toivon että en herää enää koskaan.
Ja 7- ja 8-vuotiaat revitään sängystä ylös klo 7 tästä eteenpäin. PISTE
Meillä on 0-, 3-, 9- ja 11-vuotiaat ja meillä on kyllä selvät sävelet. Jos mölisevät illalla loputtomiin huoneessa niin sitten menettävät tulevia etuuksia (tietokoneella oloa, viikkorahat tms) ja aamulla ei armoa tunneta ylösnousemuksen kanssa.. :-)
Mutta tiedän, vaikea toteuttaa kun itse vetelee sikeitä:)
t. kokemuksesta vaan puhun
Pistä ne illalla juoksemaan tunnin ajan taloa ympäri, josta saavat palkkioksi jätskit. Johan luulis alkavan nukuttamaan!
Vierailija:
Sitten kun sinäkin sen lapsesi saat, niin et kyllä tasan nauti siitä koko ajan. Mutta totta kai itsellesi valehtelet, että nautit, sillä eihän sun elämä voi olla muuta kuin ruusuilla tanssimista, kun sulla on lapsi. Valheessa tuut elämään siitä eteenpäin. Säälin sua.
Kerro miksi, niin ehkä voin auttaa sua lisää!
ajattelitko niinku jokailta tollasta?
ainakin kouluttamattomuus paistaa selvästi 26;n kirjotuksesta läpi
Sen oppimiseen ei tarvittais kuin peruskoulun käyminen...
Varsinkin unijutut on pahimpia. Pitäähän äidinkin joskus saada levätä. Naine, joka saa lapsen, siitä ei tule sankaria. Myös hänen täytyy saada nukkua.
Ajatelkaa monen lapsen äitiä, jos lapset valvoo ja nukkuu eri aikaan.
Siinähän palaa pinna.
Ei lapset ole koneita, kaikki lapset on yksilöitä. Joskus perheeseen sattuu näitä erilaisia ihmisiä. Toiset nukkuu paREMMIN JA TOISET ehkä helpommin.
Turhaan täällä joku lapseton hihkuu, " että jos mulla ois lapsi se olisi niin ja niin hyvä ja nukkuisi hyvin koska oon täydellinen äiti."
Etpäs tiedä koskaan minkä luontoisen lapsen saat.
Katsopas kaikki me ollaan omia yksilöitä.
Luulis että muutaman viikon kuluttua menisivät vähän aikasemmin nukkumaan.