Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä tavalla kotiäiti voi ansaita lisäansioita perheelle?

Vierailija
16.07.2007 |

Kannattaa ottaa yhteyttä yritysten sivustojen kautta, sieltä otetaan yhteyttä ja kerrotaan tarkemmin mitä ko. työ on. Tämä ei sido mihinkään, kannattaa kokeilla! Monessa paikkaa on kova myyjä pula, kysyntää on kyllä.

www.evelace.fi löytyy yksi paikka, tämä myy ja asiakkaat ovat tyytyväisiä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta PartyLiteä ei tietenkään voi myydä kotoa käsin, vaan siinä käydään ihmisten kodeissa pitämässä " kynttiläkutsuja" .

Vierailija
22/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein pidät kutsuja ja paljonko niistä tavallisesti tienaat?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei tarvitse sijoittaa mitään.

Kutuja ei ole pakko pitää,pelkillä kuvastoillakin saa myytyä.

Kutsut toki lisää myyntiä roimasti.

Jos tahdot tietää lisää niin meilaa kososa@suomi24. fi

tai käy www. oriflame. fi

Vierailija
24/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rahaa eikä tavaraa. Itsellä esim. kokemusta menneiltä vuosilta tupperista ja nykyisin aloe verasta, kosmetiikasta ja mausteista. Tuohon aloe vera hommaan tarvitaan ostaa aloituspaketti, maustejuttuun riittää pelkän rekisiteröintimaksun maksaminen ja kosmetiikkajutussa aloitus ei maksa mitään.

Vierailija:

6, tiedätkö yhtään miten noihin hommiin pääsee käsiksi? Ja millaista alkupääomaa vaatii? (pitääkö kaikki tavarat ostaa aluksi itselle vai miten?) ap

Vierailija
25/25 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään tee pimeästi, se ei ole edes mahdollista. Saan liitosta soviteltua päivärahaa niiltä kuukausilta, kun tuloja on reilusti enemmän kuin menoja. Kaikki toiminnan kulut saat siis ensin huomioida vähennyksinä.

Myyn siis PartyLiteä ja homma menee näin:

PartyLite-konsultin ei tarvitse sijoittaa rahaa, vaan 450 euron arvoisen aloituspakkauksen saa pitämällä 1-2 kutsut. Y-tunnus täytyy hommata, sillä juuri estetään tuo pimeästi tekeminen.

Rahan lisäksi pysyt kivasti kynttilöissä ja somisteissa.

Itse pidän kutsuja keskimäärin 3 viikossa ja tienaan ihan kivasti extraa työttömyyskorvauksen päälle. Kutsuja voit pitä juuri sen verran kuin itse haluat, saat myös itse päättää, minkälaisella alueella toimit.

Itse olen erittäin tyytyväinen päätöksestäni lähteä mukaan, olen nyt ollut mukana runsas 1,5 vuotta.

Lisätietoja saat halutessasi sähköpostitse antamalla sp-osoitteesi.

12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme