Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppis-ekspertit: kertokaa mikä kirppiksellä on ns. halpa hinta?

Vierailija
16.07.2007 |

Mitä voi pyytää vaikkapa vauvan vaatteista? Entä leikki-ikäisen vaatteista? Leluista? Aikuisten vaatteista? Ja mikä on näissä em. tuotteissa poikkeuksellisen halpa hinta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon on kyse jo aikuisen vaatteesta tai muusta isommasta. Lasten vaatteista ja leluista 3 euroa on maksimi. Mä myyn itse noilla hinnoilla, koska mun tarkotus on saada ne kaapit tyhjiks, ei rikastua.

Vierailija
2/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes viitti pysähtyä sellaiseen pöytään, missä on saumakiertoisia, reikäisiä, tahraisia, kauhtuneita ym. täysin myyntikelvotonta kamaa, vaikka sitten olis 10-50snt/vaate hintaa. Yök!

Mä olen ostanut lasten collegeita, farkkuja, kenkiä ihan max 8e/ tuote, mutta sitä jo pitänyt kalliina. Tosin tuo 8e meni nahkakenkiin, jotka oli ilmiselvästi uuden veroiset. Hyvä hinta on max 3e/vaate, mutta pitää olla hyvää. Mieti itse, maksaisitko kirpparilla omasta pussistasi kyseisen vaatteen hinnan.

Halpaa on, jos hyväkuntoista saa 1-2e/vaate, mutta harvoin näkee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onki kirppari, niin melkein ilmatteeksi ei kuitenkaan tarvi antaa. En myöskään itse pysähdy pöytien äärelle, missä on kulahtaneita, silittämättömiä ja läiskäisiä vaatteita.

Vierailija
4/4 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai lasten merkkivaatteet?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän