Kirppis-ekspertit: kertokaa mikä kirppiksellä on ns. halpa hinta?
Mitä voi pyytää vaikkapa vauvan vaatteista? Entä leikki-ikäisen vaatteista? Leluista? Aikuisten vaatteista? Ja mikä on näissä em. tuotteissa poikkeuksellisen halpa hinta?
Kommentit (4)
Mä en edes viitti pysähtyä sellaiseen pöytään, missä on saumakiertoisia, reikäisiä, tahraisia, kauhtuneita ym. täysin myyntikelvotonta kamaa, vaikka sitten olis 10-50snt/vaate hintaa. Yök!
Mä olen ostanut lasten collegeita, farkkuja, kenkiä ihan max 8e/ tuote, mutta sitä jo pitänyt kalliina. Tosin tuo 8e meni nahkakenkiin, jotka oli ilmiselvästi uuden veroiset. Hyvä hinta on max 3e/vaate, mutta pitää olla hyvää. Mieti itse, maksaisitko kirpparilla omasta pussistasi kyseisen vaatteen hinnan.
Halpaa on, jos hyväkuntoista saa 1-2e/vaate, mutta harvoin näkee..
Vaikka onki kirppari, niin melkein ilmatteeksi ei kuitenkaan tarvi antaa. En myöskään itse pysähdy pöytien äärelle, missä on kulahtaneita, silittämättömiä ja läiskäisiä vaatteita.
Sillon on kyse jo aikuisen vaatteesta tai muusta isommasta. Lasten vaatteista ja leluista 3 euroa on maksimi. Mä myyn itse noilla hinnoilla, koska mun tarkotus on saada ne kaapit tyhjiks, ei rikastua.