Mitkä ovat lempitv-ohjelmasi? Mihin sarjaan olet koukussa?
Kommentit (37)
Lisäksi Tehis, CSI:t ja Kova Laki. Mutta nämä voi joskus jättää väliin, mutta Tudorsia ei.
Sydämen asialla
Kupla
Suomen Huippumalli
Ainoa sarja, mitä tällä hetkellä seuraan. Tosin sekin vähän liikaa kääntynyt Kauniit ja rohkeat -tyyliseksi.
Muuten en telkkaa jaksa katsoa kuin satunnaisesti. Suuri osa ohjelmista niin tyhjänpäiväisiä, niinkuin tuo Tanssii tähtien kanssa oli yms.
Jos halutaan viettää kotona iltaa jotain ohjelmaa katsellen, käydään ostamassa joku hyvä dvd. Saapa ainakin katsoa sitä, mitä haluaa.
En ymmärrä, kun monet kaveritkin tuntuu katsovan telkkaa ihan joka ilta. Kaikki turhat sarjat pitäisi aina nähdä. Eikö ne ikävysty kuoliaaksi?! Meillä luetaan kirjoja, askarrellaan, ulkoillaan, kyläillään.
tilasin Kino-tv:n että saan katsoa niitä, ja nyt tuntuu että se on jo ongelma, kun sarja tulee joka arki-ilta, enkä malta olla katsomatta. Toisaalta netissä roikkuminen on sitten vähentynyt.
Ihan jo ahdistaa syksy, kun kaikki ohjelmat alkaa taas:
Täydelliset naiset, Big Love, Ruma Betty, Greyn anatomia, Lost
Lisäksi Big Brother tietysti ja kun varmasti tulee taas olemaan 24/7 niin katsottavaa tietysti riittää.. Mutta nyt ehkä unohdin jo jotain tästä listasta? Ahdistavaa kuitenkin kun syksyn tullen iltaisin väsyttää enemmän ja on vain pakko jaksaa katsoa tietyt ohjelmat vaikka olisi järkevämpää mennä vaan nukkumaan.
En aio aloittaa minkään uuden sarjan katsomista. Niin. Paitsi suomen pelkokerroin on poikkeus, toivottavasti ei muut =)
Ah, unohdin että Idols alkaa taas! Sitä on pakko katsoa myös!
Ilman johtolankaa
Selviytyjät
Todistettavasti syyllinen
House
Teho-osasto
Amazing race
( Ruma Betty)
Ehdoton ykkönen on Päivien viemää
Selviytyjät
Amazing Race
Ilman johtolankaa
Todistettavasti syyllinen
Kauhukeittiö
Holby Cityn sairaala
House
aivan ihana sarja. varsinkin kun kieli kiinnostaa!
muita koukuttavia ohjelmia ei tällä hetkellä ole.
Frendejä katson välillä, mutta olen jo nähyt ne kaikki
unelmien poikamiehet on mukavia
house katsotaan välillä miehen kanssa yhdessä
ja olen tavallisesti aina naureskellut (hyväntahtoisesti) ystävilleni, jotka ovat olleet koukussa johonkin ohjelmaan...
No nyt olen itse koukussa Lemmen viemään!:O Ihan pahin saippuasarja mitä teeveestä varmaan edes tulee (muita en katso niin en tiedä), mutta olen siihen TÄYSIN koukussa!:O Jos en voi jostain syystä päivän jaksoa katsoa niin se on PAKKO nauhoittaa ja katsoa sitten ennen kuin menen nukkumaan, muuten en voi olla;D
naiset, weeds ja rimakauhua ja rakkautta. Sekä nyt tiistai-iltaisin uusintana tuleva vävypoika oon, joka on aivan loistava.
hetkellä niin surkeita ohjelmia, etten seuraa oikein mitään. Ihan harmittaa. Välillä mietin että pitäiskö luopua koko kapistuksesta.
varmaan maailmankaikkeuden huonoin sarja. vaan siihenkin sitten joku on koukussa, hih.
taas jostain kanavalta? Kun kaksi vastaaja mainitsi sen.
Toinen alku
Nikolaj ja Julie
Vikatikki
ilman näitä en pärjää ;-)
tulee nyt uusintana tiistaisin. Viihdyttävä brittisarja!
Lemmen viemää
Päivien viemää
salatut elämät
Emerdale
ja sit näitä reality sarjoja aika paljon tulee seurattua..
TfRUJY hi! hice site!
ja alkuperäiseen:
- house (kunhan se taas alkaa)
- greyn anatomia (kunhan se taas alkaa)
- Beck-elokuvat (ruottia)
teho-osasto
tod. syyllinen
csi