3.kuumeilijat viikko 29
Edellisen viikon pino
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=73&m=10728506&p=2&tmo…
Kommentit (35)
Tein tesin aamulla, mutta negaa näyttää. TEin Mammaksi testin. 5 min. jälkeen kuulemma ei saa tulos ei ole enää luotettava. Katsoin kutienkin vielä sitä 15 min jälkeen. Wc:ssä näytti haalealta plussalta, mutta kun katsoin kirkkaassa valossa, niin siinä oli viivan paikka.? Onko mammaksi testissä viivan paikka? Punaista väriä ei yhtään, el inega on? Jomottaa kyllä alavatsaa, joten odotellaan menkkoja alkavaksi.
Miehellä oli yöllä hyperventilaatiokohtaus. :( Ei ole ennen ollut. Kävi päivystyksessä ja sai rauhoittavia ja vain tämän päivän lomaa. Ihme lääkäri... Ja oli miettinyt kirjottaako saikkua vai ei.
Pahoittelut tilanteestanne! Toivottavasti pystytte keskustelemaan ja selvittämään asianne puolisonne kanssa, johtaa se sitten mihin suuntaan tahansa, kunhan kumpikin osapuoli on samaa mieltä. Tuo kirjejuttu kuulosti munkin mielestä hyvältä vaihtoehdolta.
Omanapa kipristelee. Odottelen menkkoja alkavaksi alkuviikosta.(oletetusta oviksesta kulunut sitten pari viikkoa). On myös pieni todennäköisyys, että olenkin raskaana. Tarkoiotuksella kylläkään ei oviksen aikoihin pupuiltu. Toisaalta olisin aika onnellinen, jos tärppäis heti km:n jälkeen, mutta toisaalta hiukan pelottaa, pysyiskö alkio kiinni kohdussa, mikä vasta kokenut kovia. Elikkäs olisin onnellinen oikeastaan kummastakin, sekä tädistä että raskaudesta. Alavatsaa on nippaillut pari päivää, mitähän lie, kun näitä tuntemuksia ei ole ollut kaavinnan jälkeen.Ja valkovuotoa on taas runsaasti!
vuma
Hups! Kyllä se testi nyt sitten näyttää plussaa. Eilinen päivä meni hieman pökerryksissä ja miehen kanssa asiaa miettiessä. Siis yhdessä positiivisessa mielessä mietittiin. Olihan tuo mies aika sekaisin, kun herätin sen aamulla plussatestiä kiikuttamalla nenän eteen. Ja itsekin olen. Katsotaan nyt jatkuuko tämä vai miten tilanne etenee, kun tämä on ihan näin alussa.
Aconin herkällä testasin ja kyllä siihen tuli heti hennon vaaleanpunainen viiva. Menkkatuntemukset siis pysyneet tipotiessään ja valkovuoto vain lisääntynyt. Ja aamuyöllä herään aina viiden aikaan hikoillen. Hieman ärsyttää vain tämä hirveä flunssa. Pää ihan täynnä räkää ja jumissa.
-KenguRuu rv 3+6..
Ihana uutinen lukea heti aamusta.
Voi kun kaikki menisi hyvin.
Tuolla kotiloiden puolella on aika hiljaista kirjoittelun suhteen, joten pitäisi sinne meidän kaikkien päästä pian, että lista piristyisi.
ON: mulla on varmaan hiivatulehdus, yäk! Pitää käydä apteekissa tänään. kp on jotain alle 20 tms.
Viola
...piiitkäästä aikaa!!! Pikaisesti luin myös viime viikon pinon.
Jotku oli jo kaipaillutkin =)
Eppu2: Piileskelen kesälaitumilla =) Terassia alettiin väsäämään, niin en oo ehtiny koneelle olleskaan...
Defeis: Jaksuja ja iso hali!
2pojanäiti-74: Voimia sinulle!!! Hali! Toivotaan että plussa pärähtää vielä ja vahvasti!
Äiti0305: Piinailuja ja plussaonnea!!!!! bd
Vuma: Kiva kun olet palstautunut takaisin tänne! Vaikka varmasti ollu raskasta aikaa teille... Toivotaan että heti tärppäis! bd
Kenguruu: ONNEA, ONNEA, ONNEA!!!! Ihanaa kuulla pitkästä aikaa plussauutisia!! Suojelusenkeleitä matkaan mukaan!
Kaikille muillekin tärppionnea, piinailuja, ovisbongailuja!!!!!!!
On: Ovis tais olla kp15-16 tai sillon ainakin oli alavatsa hieman kipee ja limat valtavat. Pupuiltiin kylläkin vaan kp13 ja kp18. Katotaan sit kuinka käy.... Eipä muuta ihmeellistä, mies on kesälomalla myös, että en ole viitsinyt/ehtinyt paljon koneella käymään =)
mp73, yk8, kp 19/30
..tänä aamuna. No, sitöä vähän arvelinkin kun oli kahtena yönä niiin kuuma että. Ja lämmöt laski tänä aamuna. En yleensä niitä mittaile, mtuta nyt tuli mitattu muutaman päivän ajan. No, ei ollut vielä meidän aika. Kunhan saisi tuon miehen innostumaan taas ajatuskesta, mutta en usko, kun sillä on ollut niin kauhea stressi, että varmaan stressi pahentuisi tai jotain jos tässä plussa tulisi. Sanoi nimittäin jos raskautuisin, että se vielä tästä puuttuisi. Ja myi eilen isomman tila-autonsa. Yritin kyllä vihjailla, että miksi se sitä on myymässä, mutta eihän tuo uskonut.
mp-73: kiitos tsempeistä! =) Kai se meidänkin aika vielä tulee. Jotenkin nyt tuntuu siltä ettei se ole vielä. Siis nyt ihan lähiaikoina. ajattelin yllä panostaa lokakuulle, silloin tulisi kesävauva jos vaan Luoja suo. ajattelin,e ttä silloin mies voisi olla enemmän kotona jos olisi juuri lomalla silloin. Eihän se tietty juuri silloin tärppää, mutta toiveajattelua tuokin. :) Minusta tuntuu,e ttä hormoonit on vielä nini sekaisin, että plussaan on vielä aikaa.
Kenguruu: ONNEA plussasta! =) Tarrasukkia mukaan että pysyy matkassa. :)))
onnittelut plussaneille voi kun itsellänikin tärppäsi pian...kiertopäivä 10/29 menossa...ens viikolla pitäisi olla ovis, sitten vaan pupuilemaan. nyt onkin pupuilut ollut vähissä kun on ollut viikon vieraita niin ei ole pystynyt.
kaveri sai pienen pojan toissapäivänä...kuume senkun kasvaa vaan...=) miehelläkin kova vauvakuume..manailee että tärppäisi jo...
nt pitää mennä ulkoilemaaan
peetu kp 10/29 yk 2
Tarrasukkia matkaan rutkasti! Toivotaan, että kyytiläinen pysyy matkassa.
vuma
Sorry vaan tämä ainainen valitus, mutta eilen otettiin yhteen miehen kansas. Tai ei oikeastaan ollut kovin pahakaan riita, mutta mulla vaan paloi pinna kun katsoi telkkaria ja molemmat pienet tunki samaan vessaan mun kanssa, kun yritin pestä esikoiselta hampaita. Eikä voinut siis auttaa. Mun piti vielä kuivata hiukseni kun kävin suihkussa. Ja laittaa pienille vellit ym. ja klo tikitti jo 21. Eikä niillä ollut edes vielä yöpukuja päällä. Tuntui vaan etten kaikkea ehdi yksin tehdä. Sekä menkkojen takia olin kärttyinen. Näköjään heti kun mä avaan suuni , niin mies hermostuu. Minä en saisi olla ikinä huonolla tuulella.
Tänään sitten ilmoitti ettei enää jaksa ja mun on parasta lähteä ja hommataan mulle se asunto. Ettei se jaksa enää. Mä oon kuulemma se pahan alku ja juuri. Mä annoin kyllä miehelle samalla mitalla takaisin ja sanoin, että menepä ittees, että mieti minkälainen itse on ja miten kohtelee mua. Sanoi vaan, että ehkä oon. Sanoi, että jos koitettais silleen,e ttä ei ois lopullinen ero, vaan olisin muutaman päivän miehen luona ja pienet ois esim. joka toinen viikonloppu miehellä,e ttä mäkin saisin omaa aikaa. Ja sitten kun tilanen rauhoittuu, niin muuttaisin takaisin. Tai sitten kun lapset kasvaa. Mitään järkeä??? Munko pitäis odottaaa, että paraneekohan tämä vai ei?! Ei toi ole mitään perhe-elämää! Ja sitten kun herralle sopii, niin voisin tulla... Ei ole järkeä! :-/
Olen nyt aika ahdistunut tuosta jutusta ja olen itkenytkin.
Jo huomenna olisi yhden asunnon näyttö. En tiedä jaksanko mennä sinne.
Että tällaista taas täällä. :((( Sorry.
sitten " vauvahanke" kyllä jää taka-alalle... :-/ Miten mä yksin jaksan kolema pientä hoitaa?? Ja muutenkin. Aika surullista. :(
Ihana ilma ulkona =) taitaa tulla kuuma ja hikinen päivä tehdä terassia. Meillä kun aurinko paistaa koko pvn terassille eikä siihen tuuli sovi ollenkaan. Siinä on välillä +40 astetta....
Viola71: Mites sulla oli ovis? Vai onko ollu vielä? Mehän mennään samoissa kp:ssä tää kierto =) Kurja toi hiivatulehdus, mulla on kerran ollu ja se olikin tosi paha, hrrrrr ku oikein vieläkin puistattaa.
2pojanäiti-74: Voi harmitus tota teidän tilannetta! Isohali sinulle!!!! Jaksuja kovasti....
Peetu.t: Toivotaan teille tärppiä bd. Meillä myös mies kovasti jo odottelee tärppiä myös. No, onhan tässä jo kohta vuosi yritetty.
On: Sain kontrolli-ajan elokuun alkuun gynelle, kun mullahan löyty kysta toisesta munasarjasta keväällä. Saa nähä joudunko sen perumaan jos täti saapuu taas... mut jos ei niin sit meen sinne, sillon olis kpt 33/30.
mp73, yk8, kp 21/30
MP73: mulla alkaa jo olo helpottaa, onneksi saa apteekista ilman reseptiä lääkkeet tähän vaivaan. Luulen että ovis oli aikaisin, jo edellisen viikon perjantaina. Toivottavasti meillä tärppäisi!! ja tietty kaikilla muillakin. Kotiloissa tuntuu olevan aika vähän aktiivi-kirjoittajia, joten meidän pitäisi ehdottomasti sinne päästä.
2pojanäiti-74: Jospa ehdotat sille miehellesi että huolit " joka toinen viikonloppu vapaa " -osalta hänen ehdotuksensa mutta eroa et anna vaan lupauksen siitä että molemmat yrittää vaan kovemmin.
Kuullostaa siltä että teillä ei ole ollut yhteistä aikaa pitkään aikaan ihan kaksin.
Viola
Viola-71: Mies kyllä hanakasti on sitä mieltä, että mulle vaan asunto ja äkkiä. Tänään sanoin sille, että kuinka mua ahdistaa tää tilanne ym., mutta sanoi vaan ettei nyt jaksa. Ja lähdin ajelemaan ja lähetin viestin ko. aiheesta, että mua pelottaa se,e ttä joutuisin muuttamaan ja miten meidän sitten käy ym., mutta lähetti vaan takaisin, että älä lässytä. Että sitten ois molemmilla lepopaikka kun ois omat asunnot ja voisin tulla takaisin sitten kun mulla on enemmän voimaa. Siis kun jaksaisin enemmän. Mutta vaikka miten yritän tuota ajatella, niin järki vaan sanoo: EI! Äsken katsoi mulle jopa omistusasuntoja. Huh... *huokaus* Mikä suhde se sitten olisi? Kyllä ahistaa... :/ Ja pää on ihan jumsisa ettei voi nyt enää ajatellakaan koko asiaa.
Juu, no ei olla kyllä oltukaan kaksistaan lähiaikoina. Paitsi, että oltiin pääsiäisen jälkeen yö Haikon Kartanossa (jonka minä lopulta varasin), mutta se oli liian lyhyt aika. Ja olin entistä väsyneempi kun tultiin takaisin.
Kai mun pitää yrittää vielä puhua sille järkeä, vaikka en millään jaksais.
Testasin kanssa aamulla clearbluen kanssa ja negaa näytti! Aika varma olen etten ole raskaana kun nyt menkka tuntemuksia. Ehkä olen sitte vaan niin kovin toivonut raskautta että mukamas oli oireita. No jos ei ole maanantaihin mennessä alkanut niin sitten testaan taas! Täytyy vain toivoa parasta!