Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitanpa taas viikon.

Defeis: tuu kertomaan mitä kuuluu? Kaikkia muitakin tuntuu kiinnostavan missä mennään.

Vuma: onnea uuteen yritykseen, km:n jälkeenhän helpommin tärppää, joten toivotaan pikaista raskautumista.

MP73: Mikäs mahtaa olla meidän kp? Taitaa olla ovulaatio-aika meillä näinä päivinä, jos ei ole jo ollutkin. Mulla oli jo perjantaina sellainen olo, mutta jotenkin tuntuu ettei se vielä olisi voinut olla.

2pojanäiti: Olikos sinulla jo niitä raskausoireita? Milloin olet testaamassa?

Ja muut: Tervetuloa pinoon kertomaan kuulumisia!!!

Viola Huhtivauvaa toivoen ;)

Vierailija
2/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään onkin jännä päivä kun serkkuni on juuri synnyttämässä. Kumpikohan sieltä tulee? Eilen siis alkoi supistukset ja kun aamulla laitoin viestuiä, niin känny ei ollut auki. Eli varmaan tosi toimissa siis. Eihän se mennytkään kun 11 päivää yli la:n. Itse en kyllä olisi jaksanut odottaa noin kauan.

Viola-71: ei ole vielä raskausoireita. Paitsi että pyörryttää ja rinnat on vähän kipeät ja turvoksissa, mutta nuohan voivat olla merkki menkoistakin. Olen ihme kyllä ollut pirteämpi kuin yleensä ennen menkkoja.

Kokeilin taas kohdun nipukkaa ja oli tullut alaspäin ja on pehmeämpi (en ennen ole " harrastanut" tällaista), eli voipi olla, että menkat alkaa. Ja vähän on sellainen olo, että alkaakin. Mutta JOS ei ala torstaina kp 28, niin sitten testaan. Mietin kyllä juuri tänään,e ttä jos ei tärppää, niin yritän tuonne ensi kevääseen asti. Jos nyt vaan mies suostuu vielä. En ole yleensä näin pitkä jännitteinen, mutta minkäs teet... :) Mä kyllä hermoilin niin paljon tässä kierrossa, että en usko, että tärppää.

DeFeis: Oletko jo testannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en jaksa kirjottaa uudelleen:

Edelleen vuotaa, mutta tosiaan aika niukasti. Normaalilla siteellä pärjää päivä kun menkkojen aikana menee päivän aikana yösiteitä kolmesta viiteen. Testi oli edelleen plussaa. Kipuja ei edelleenkään ole, fyysisiä siis... henkisiä kylläkin ja paljon: Mies ilmoitti eilenä haluavansa erota ja lapset jäävät hänelle.

Vierailija
4/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies tuosta sinun plussasta?

Vierailija
5/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vaikuta asiaan mitenkään.

Vierailija
6/35 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

DeFeis: Olen todella pahoillani puolestasi! Kyllä tällä palstalla nyt tapahtuu kaikenlaista ikävää... Toivottavasti saisitte vielä asiat järjestettyä, mikäli se vaan on mahdollista!

mp73: Missä piileksit??

).( Ei sitten mitään uutta. Mun tasainen elämäni kompensoi vissiinkin muiden elämissä tapahtuvia myllerryksiä. Toivon sitä plussaa enemmän kuin mitään muuta, mutta vaikeaa on olla kovin luottavainen. Se kamala gyne kyllä katsoi ultralla ja sanoi, että kaikki näyttäisi olevan ihan ok...

Eppu2, kp 19/27-30 ja yk jo 8, masentavaa

Vierailija
7/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh,mikä pommi!

Toivottavasti miehesi ei ollut tosissaan, väsynyt ja turhautunut vaan.

Parisuhde on kyllä kaikista vaikein laji, siihen kun ei ole tarkkoja sääntöjä ja toimintamalleja.

Viola

Vierailija
8/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani :-( Iso voimahali sinulle!!

Vierailija
9/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itku Defeis! En ole nyt kovin kerennyt seurata pinoa eli en tiedä teidän perheen tilanteesta tarkemmin. Kuulostaa tosi hankalalta. Onnittelen plussasta ja toivon, että perhe pysyisi kasassa. Jos mies heitti tuon eron ihan yhtäkkiä, on kyllä aika pommi. Voimia sinulle!

Muille myös tasapuolisesti plussatuulia ja mukavia kesäpäiviä!

Itselläni " piinailu" menossa. Kp 24 ja su tuli ihan tippa vaalenapunaista ja eilen ehkä teelusikallinen verta. Sitten välillä ei taas mitään ja eilisaamun jälkeen ei minkäänlaista vuotoa. Aiemminkin on ollut tiputteluja ennen menkkoja aina oikealta puolelta ovuloidessa, joten menkkoja tässä odottelen. Toisaalta toivon kuitenkin olevani raskaana. Mahdollisuudet raskauteen tuntuu olevan joka kierrossa, koska ei ole oikein jaksettu varmoista päivistäkään välittää. Viikonloppuna olis pippalot, joten jos ei menkkoja kuulu lauantaiaamuun mennessä, joutunee testataamaan. Nyt mansikoita pakastamaan!

-KenguRuu

Vierailija
10/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän aamun testi sitten näytti niiiin heikkoa plussaa että kaipa tähän syssyyn tuli sitten vielä keskenmenokin. Testaan vielä varuiksi perjantaina kun olen menossa viihteelle. Tosin mitä luultavammin perjantaina paukahtaa tyylipuhdas nega. Toivoa kuitenkin vielä on koska jonkin aikaa sitten tuotesti näytti negaa aamuspissasta ja parin tunnin pidätetystä pissasta plussaa.

Vierailija
11/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voimia sinulle hankalaan tilanteeseen.

ON: Ei meilläkään kovin ruusuisesti mene: Mies oli mulle toissapäiänä taas etsimässä asuntoa ja meinasi jo ostaa mulle oman kämpän. Niin hanakasti haluaa muasta eroon. :( Se ei jaksa kuunnella mun nalkutusta enää, mtuta kun mä oon antanut sille liikaa periksi ja ollut liian kiltti heti alusta lähtien. Ja sitä ärsyttää jos mä sanon painavan sanani jostain asiasta. Ja se,e ttä nainen hoitaa lapset ja kodin. Jos vähän levähdän, niin sitten syyttää etten tee mitään. Tietty mieskin tekee jotain kotitöitä ,mtuta mulle ne suurimmaksi osaksi jää. Ja mä en voi SIETÄÄ tollasta " naisten, miesten työt" -juttua. Sen edesmennyt vaimo halusi noin, mutta mä en. Mä oon kyllä nyt NIIN täynnä ton miehen sanomisia, että ...!!! :/ Se on myymässä toista autoaan (tila -auto). No nyt sentään kertoi mulle,e ttä aikoo myydä, mutt ekalla kerralla ei ees kertonut ja toi mua nappaa ja pahasti ettei kerro yhteisistä asioista. Sanoin sille, että jos kerran ollaan yhdessä, niin saa luvan kertoa mullekin asioita. Mutta sen auton myyminen ei kuulemma kuulu mulle, kun en oo olult sitä rahoittamassa. Voihan hemmetti!! Ja se ,e ttä oon sitä lähes 6 vuotta nuorempi, niin kohtelee mua nuorempana mitä nyt oon (oon 33v.) ja se mua ärsyttää ja loukkaa.

Eilen yritin sille sanoa, että voin sen kanssa pahoin (en halua enää masiksen tulevan takas) ja sanoi vaan, että ei nyt jaksa kuunnella ja että mä en oo uskottava. Eikä oo minkäänlaista kunnioitusta! Tuntuu ettei ollenkaan olla ns. " samalla viivalla" . Se haluaa niinkun " pitää valtaa" yllä eikä olla saman arvoisia.

Nyt mulle alkaa kyllä riittää tämä suhde!!!! Tämä on ollut nyt jo jonkin aikaa tällasta ja alusta asti on pitänyt mua " teininä" . Nyt tämä on kyllä pahasti solmussa. Mä en jaksa ees enää puhua sille. Laitoin sille aamulla viestiä kun oli lähtenyt töihin, että tässä ei oo mitään järkeä, että erotaan. Että mun pää ei kestä enää kauan tätä. Ja että jos ei suostu puhumaan mulle eikä kuuntele mitä asiaa mulla on, niin lopetetaan tää. Nyt olin ihan tosissani eikä vaan usko mua. Mä ajattelin, että jos toi sais sen puhumaan. Mutta ei kai sitten.

Sori nyt kun valitin, kun jollakin on vielä pahemmin asiat.

Menkkoja tässä siis odotan. Oon nyt melko varma, että ne alkaa. Pyörrytti tänä aamuna ihan erkkinä. :-// Mutta niin mulle välillä ennen menkkoja. Mutta ihan jos en oo nyt raskaana jos tuleekin ero.

Vierailija
12/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä tästä... joskus.

Soitin arvauskeskukseen ja asia etenää näin: huomenna aamulla pissaan purkkiin ja mies vie näytteen labraan. Puhelinaika lääkärille on samana päivänä. Saas nähdä kerkeekö tulos tulemaan ennen puhelinaikaa.

Jos tulos on plussa niin sitten vissiin lääkärille, jos nega saan vaan odotella kunnon vuotoa. Se ihmetyttää, koska jos tämä on keskeytynyt keskenmeno niin eikös silloin yleensä kaavita?

Niin ja yksi ohje tottakai oli, että jos nyt yhtäkkiä alkaa lorisemaan tai tulee kipuja niin haipakkaa vauhtia Kättärille, Naikkarille tai Malmin sairaalan päivystykseen.

2pojanäiti-74 (menikö oikein?): Voi elämän kävyt sentään... Olen pahoillani teidän tilanteesta.

Vierailija
13/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni kesken eka raskaus 6+2 ja ei kaavittu. Ja toisessa kun oli tuulimuna ja kerkisi jo rv:lle 11+ jotain (en muista), niin sitten kaavittiin nukutuksessa.

En oikein sitten tiedä miten toi menee.

Vierailija
14/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sitä vaan mietin että jos kaikki ei tulekaan ulos kuitenkaan kun vuoto on niin vähäistä.

Vierailija
15/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinun täytyy mennä ultraan. Ne varmaan siellä sitten tietää mitä pitää tehdä.

Vierailija
16/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin vaikeaa niin älä luovuta vielä. Meillä oli vuosi aikaa todella vaikeaa vähän samoja ongelmia mut myös paljon johtui minusta itsestä. Meillä minä olin se joka uhkaili erolla ja jälkeenpäin olen ajatellut että johtui ilmeisesti 7 vuoden kriisistä jota miehellä ei ollut. Odottelenkin että koska mahtaa ukolle tulla kriisin aika! Mut jos miehesi ei halua/ uskalla puhua eikä kuuntele niin koitapa ja kirjoita kirje. Älä anna suoraan miehelle vaan jätä pöydälle jotta mies saa lukea sen omassa rauhassa niin ehtii sitten miettiä asioita eikä voi tapella kenenkään kanssa. Meillä tepsii mm. mies ei olisi halunnut enää kolmatta, mutta kirjeen annon jälkeen meni kaks päivää kun sano että varaa vaan aika kierukan poistoon että annetaan kolmannen tulla jos on tullakseen. Tällä hetkellä menee todella hyvin ja on pystytty puhumaan ja nauramaan tosta vuoden takaisesta! Toivottavasti tehoaa muillekin!

Vierailija
17/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii unohdin kokonaan että piinaviikko on meneillään ja pe pitäis alkaa menkat (jos alkaakseen). Mietin vaan että pe kp28 ja mulla yleensä lyhyempi kierto et uskaltaiskohan huomen aamulla testata jo? Ostin tänään clearblue testin jolla voi testata jo 3 päivää ennen menkkojen alkamispäivää? Rinnat ollu jo viikon kipeenä ja välillä aamupäivisin kuvotuksen tunnetta lisäksi alavatsalla painon tunnetta lähinnä istuessa? Kertokaapa onko muilla clearblu testistä kokemuksia (olen ennen käyttäny predictor).

Vierailija
18/35 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että vaikka minä yritän puhua asiallisesti, niin kuitenkin mies " lyö ihan lekkeriksi" ja vaan pottuilee. Tuo kirjeen kirjoittaminen voisi olla hyvä juttu. Silloin kun minulla oli vielä oma asunto, niin kirjoitin miehelle välillä sähköpostia miedän ongelmista.

En tunne tuota Clearbluen testiä Onko sinulla näkynyt aikaisemmissa raskauksissa plussa ennen menkkojen varsinaista alkamispäivää? Minulla ei ole näkynyt kun vasta silloin kun niiden olisi pitänyt alkaa.

Mulla muuten pitäisi menkat alkaa torstaina kp 28 ja aion testata silloin jo ei ole alkaneet. Ja sullahan oli perjantaina varsinainen alkamispäivä. Eli aika lähellä ne päivät meillä. :)

Milloinkas testataan?? :)))

P.s. Minun serkku sai eilen illalla tytön! =) 3140g ja 50cm. Ei mennytkään sitten kun melkein 12 päivää yli la:n.

Vierailija
19/35 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2pojanäiti-74: Ei teilläkään kovin herkkua ole perheessä. Tuo kirje tuntuisi hyvältä tavalta lähestyä asiaa. Siinä saisi sanottua sen mitä haluaa ja toinen ei voi keskeyttää ja siirtää keskustelua muuhun asiaan. Tsemppiä sinulle!

Hmm.. Mulla nyt ei mitään menkkatuntemuksia. Nyt viimeisimmät kierrot olleet tarkalleen 27pv ja tämänkin pitäisi olla ovulaation mukaan 27 tai 28. Yleensä aina tiputtelun alettua muutama päivä ennen menkkoja siinä on ollut korkeintaan päivän tauko ja koko ajan on ollut menkkatuntemuksia. Nyt oli sellaiset tuntemukset su ja ma aamuna kun lievää tiputtelua. Mut nyt ollut pikemminkin lisääntynyttä valkovuotoa. Raskausoireita ei oikein muuten. No öisin en ole nukkunut kunnolla, mutta nuha vaikuttaa siihen osittain. Vuoto olisi voinut olla kiinnittymisvuotoa ja näin tietty toivon. Kp28 la, tekis kohta jo mieli testata, jos ei mitään menkkatuntemuksia ala kuulua.

-KenguRuu kp25/27-33

Vierailija
20/35 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin koneella kun pienin heräsi jo klo 7. Ja leikkivät toisessa huoneessa,n iin ajattelin tulla tänne.

ON: Minua pyörryttää... :-/ Eli melko varmasti menkat on tulossa. Tein Aconin testin (se on joku Early detection, onko luottamista?) ja puhdasta negaa näytti. Kp tänään 27/28. Nyt täytyy mennä syömään jotain kun huippaa sen verran.

2-vuotiaamme tippui eilen väsyksissä tuolilta illalla ja nyt on sitten " musta silmä" . :( Silmäkulma oasui johonkin kovaan leluun ja silmäkulma turposi. Ei kiva.

Kiitos tsempeistä! =)