2x abortin tehnyt vastailee jos kysyttävää
Kommentit (18)
en ollut itse syypää siihen että minut raiskattiin ja silvottiin.
ap
enkä ymmärrä miksi minulta joku haluaisi jotain kysyä!
ketään kahta kertaa raiskata että tulee raskaaksikin nyt ap satuilee ja on keksinyt päässään tarinan lievittääkseen tunnontuskiaan sikiön lähdetyksestään
mieltä näin anonyymisti, mutta kasvokkain ei uskalleta sanoa yhtä poikkipuolista sanaa (ja niin, ei sitä kaunistakaan).
Koskaan en ole miettinyt näitä keskeytettyjä, heitä ei oltu tarkoitettu elämääni. Eikä myöskään kahta keskenmennyttä. t.10
en kyllä mielestäni missään sanonutkaan että minut olisi 2x raiskattu ja silvottu. Ensimmäisen abortin tein koska niin minulle tapahtui ollessani 15v ja toisen keskeytyspäätöksen tein 22v iässä kun toivomamme vauva osoittautui liian sairaaksi elämään trisomia 18 vuoksi.
ap
silpoa voi monella tavalla ja minua silvottiin kasvoihin ja vatsan seudulle.
En kuollut mutta verenhukka oli melkoinen ja arvet on fyysisenä muistona.
ap
olin tulossa leffasta kotiin ihan tavallisena arki-iltana kun erään alikulkusillan kohdalla joku tyyppi kävi kimppuun. ilmestyi kuin tyhjästä joten poliisitkin sitä mieltä että odotteli siellä " sopivaa" uhria.
En tiedä miten homma olisi päättynyt jos ei itsensä tyhjennettyään ja minua viilleltyään olisi kuulunut jonkun pariskunnan puheen sorinaa, tyyppi nimittäin lähti käpälämäkeen ja pariskunta toimitti minut sairaalaan.
ap
hävettää ihan puolestanne, kehtaattekin tuolla tavoin ja noin typeristä asioista käydä jonkun silmille hyppimään.
Mutta te olettekin niitä pullamössömammeloita joiden elämänpiiriin ei mahdu kuin korvikkeet ja elon auvo.
Sit kun joku kritisoi niin olla niin byää
niin-aborttihan on se tabu rt sitä ei saa kommentoida saatikka arvostella .. Kaikki muu on " vapaata riistaa" - Uskovaiset, nikilliset, joku satuhää-tyyppi jne - Mielipiteitä on monia ja ne vaan on kestettavä
Raiskauksen ja silvonnan uhrin arvosteleminen on häpeällistä, kun puhutaan nimenomaan ko. tapahtumasta. Vielä puuttuisi, että joku AV-viisas tulisi sanomaan, että oma syysi, mitä teit/teet abortin.
Yleensäkin, kyllä jokainen ajatteleva ihminen tietää ja tunnustaa, että oma elämänkokemus ja/ tai arvomaailma ei välttämättä riitä ymmärtämään toisia ihmisiä ja heidän ratkaisujaan. Tai mitä selkeämmin tiedät, sitä yksinkertaisempi olet, mutta onhan siinäkin se hyvä puoli, että kehittymisenvaraa ihmisenä on...
tarkota sitä et ymmärtäsit jotain muuta
tarvii vauvapalstalla anella kysymyksiä??
Toinen kysymys on se, että miksi supistat kysymyksen kaavaksi a) kertoo abortista b) hakee sääliä (tai toisin päin), ei elämässä monikaan asia ole noin yksioikoinen, ei ihminen ja ihmisen teot varsinkaan
Vierailija:
Toinen kysymys on se, että miksi supistat kysymyksen kaavaksi a) kertoo abortista b) hakee sääliä (tai toisin päin), ei elämässä monikaan asia ole noin yksioikoinen, ei ihminen ja ihmisen teot varsinkaan
ap