Koittakaa nyt jo tajuta mammat: LEGGINSIT ON JO OUT!
Tätä on julistaneet muotilehdet pitkin kevättä, silti niitä näkee mammojen ja teinien päällä... tajutkaa jo että legginsit on last season!
Kommentit (8)
Muutaman vuoden välein ne pompahtaa, onneks edelliseltä kaudelta on vielä kaapissa =)
Ei ole laissa sellaista kohtaa, että legginsien käyttö olis kielletty.
Kuule AAPEE,
Dajuuksä kuule hei että on pikkasen daijuu juosta aina noitten trendien perässä ja olla ku joku dille jollei oo mitää omaa persoonaa??
Anna kuule jokainen pukeutuu just niin kuin itse tykkää ja toteuttaa itseään. Suomi on siitä ihana maa että täällä on kaiken tyylisiä ihmisiä jotka toteuttavat itseään... Mä ainakin pidän legginsejä niin kauan kuin itse haluan. Enkä mieti jotain so last season skeidaa...
joissa kehuttu taas legginssien olevan in. Asun myös Lontoossa. Mutta ehkä Red ja Marie Claire on vääränlaisia lehtiä...
sitten kun niitä ei kaupoista enää saa!
Ja miehet on muuten kehuneet kun on kauniit ruskeat sääret esillä ja legginsin jättää niin ylös ettei nilkat peity.
Mielellään vielä musta pitsireunus lahkeessa ja todella lyhyt hamonen.
kertookaapa mitä muuta siellä on muodissa?
joka makuun varmasti löytyy sopiva väri/kuvio. Näytti niitä olevan Suomessakin, kun siellä kävin. Suuret graafiset kuviot ja pirteät värit (esim. oranssi) on pistänyt silmään tunikamallisissa puseroissa.
Ei tod... En seuraisi muotia sen puljun kautta!