Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäreni pituusennuste aikuisena on 184 cm. On tosi pitkä ja harteikas, isoluinen. Onko mielestänne haittaa?

Vierailija
16.07.2007 |

Itsekin olen pitkä mutten ihan yhtä pitkä. Olen 177 cm ja mielelläni olisin hieman lyhempi. Mieheni on 196 cn pituinen. Mieheni eli tytön isä on todella harteikas, isoluinen, iso mies. Tyttö perinyt ruumiinrakenteensa selvästi häneltä. Itse olen hennompi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eihän sille sitten mitään voi, vaan on kasvettava asian yli.

Vierailija
2/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen lapsi on nyt ?

Minusta piti tulla yli 180 cm ja tulikin 160 cm - ei ne ennusteet aina pidä paikkaansa. Jos on luustoikä määritetty niin sitten on ennuste vasta luotettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 196-senttisen isän lapsesta hyvin todennäköisesti tulee pitkä.

Vierailija
4/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet pitkä naiseksi ja miehesi paljon keskimääräistä isompi.

Mutta keskipituus kasvaa kokoajan, 180-senttinen nuori nainen ei ole nytkään enää mikään ihmetys, minun teini-iässäni pari kymmentä vuotta sitten oli (minäkin 177). Kukapa tietää miten asia on tyttösi ollessa täysimittainen.

Vierailija
6/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt 176? ja luultavasti kasvaa vielä. On nyt lähiaikoina kasvanut varmaan 5cm koska aina silloin tällöin mittailevat mieheni ja muiden sisarusteni kanssa ja nyt oli miestänikin pidempi. Mieheni on joku 174.

Siskoni painaa alle 50kg joten voitte kuvitella millainen hongankolistaja on tällä hetkellä! =) Meillä on ensin kasvettu pituutta ja sitten vasta painoa.

Vierailija
7/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenlääkäri sanoi että luustotutkimus olisi luotettava ja siitä voi ennustaa muttei sitä tehdä pituusennusteen selvittämiseksi.

Yleinen tapa on että kaksivuotiaan pituus x 2 olisi aikuispituus mutta ei siihen voi uskoa

Vierailija
8/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon että lapset olisivat suvaitsevaisia jos saisivat sellaisen mallin kotoaan. Harvan palstamamman lapsi saa.

On olemassa alle 160 cm hentoja miehiä ja yli 190 cm rotevia naisia. Kaikille on paikkansa tässä maailmassa ja kaikki yhtä arvokkaita koosta riippumatta. Sisin on tärkeintä. Jos että itse uskokaan tähän niin yrittäkää lapsillenne opettaa hieman suvaitsevaisuutta, jooko?

Vierailija
9/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tytöstäsi tulee pitkä, mutta ei välttämättä kuitenkaan niin pitkä kuin on ennustettu. Ja jos tyttäresi on myös painava, niin pituuskasvu saattaa tyssätä siinä45kg tienoilla kun kuukautiset käynnistyy. Mun kaveri oli tosi iso, näytti aina ihan mutantilta luokkakuvissa ala-asteella, mutta hänellä alkoi kuukautiset 10 vuotiaana ja pituuskasvu tyssäsi siihen. On tänäkin päivänä sen 165cm mitä oli 10-vuotiaana.

Vierailija:

Itsekin olen pitkä mutten ihan yhtä pitkä. Olen 177 cm ja mielelläni olisin hieman lyhempi. Mieheni on 196 cn pituinen. Mieheni eli tytön isä on todella harteikas, isoluinen, iso mies. Tyttö perinyt ruumiinrakenteensa selvästi häneltä. Itse olen hennompi.

Vierailija
10/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nyt 158 cm eikä ole kasvanut reiluun vuoteen. Menkat alko tytön ollessa 11-vuotias, alle 40-kiloinen.

Vierailija
11/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lentopalloilijat on pitkiä ja koripalloilijat vielä pitempiä ja rotevat harrastaa yleisurheilussa kuulantyöntöä, moukarinheittoa, kiekonheittoa, keihäänheittoa

Vierailija
12/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkä ap:n tyttö on? Meillä 7,5v poika, joka syntymästä asti kasvoi (pituus) +2---2,5 käyrällä. Nyt pikkuhiljaa kasvu kuitenkin hidastunut (?) ja on nyt 132cm pitkä, eli jotain +1,5 käyrällä. Eli ei sittenkään ehkä hirmu pitkää miestä ole tulossa :) Me vanhemmat ollaan 170cm ja 186cm.

Vierailija
13/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin ahkeara bodaus kasvuiässä.

Vierailija
14/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisetkin teinit on pitempiä kuin meikämammat, saati sitten teinit kymmenen vuoden kuluttua. Perunamuuseilla ja makkarakastikkeilla vaan ei kasvanut niin komeita yksilöitä kuin nykyisellä ruoalla.

Aiheen sivuun: 70-luvun koululaiset, muistattekos tämän: " Maito, juusto, voi / kovan kunnon toi" ? Yäääkk..

Vierailija
15/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset teinit on ihan järkyttävän turpeita plösöjä! Jos joku onkin pitkä, niin on myös kamalan löllö lihava. Ja varsinkin pojilla on järkyttävän paljon enemmän aknea kuin ennen. Ei ole kovin hääviä tämä nykyinen ravinto ei.

Vierailija:

Perunamuuseilla ja makkarakastikkeilla vaan ei kasvanut niin komeita yksilöitä kuin nykyisellä ruoalla.

Aiheen sivuun: 70-luvun koululaiset, muistattekos tämän: " Maito, juusto, voi / kovan kunnon toi" ? Yäääkk..

Vierailija
16/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteikäinen ja sen maha oli kuin raskausmaha 7.kuulla.

Söi, söi ja söi koko ajan aivan valtavasti.

Vierailija
17/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole liian pitkä nytkään ja lisäksi keskipituus vaan kasvaa koko ajan.

Mä olen myös käynyt pituuskontrolleissa ja ennustepituus oli 179cm ja juuri niin pitkä minusta tulikin, senttiäkään en antaisi pois. Kasvuni lopetin 13 vuotiaana, jolloin olin tuon 179cm.

Kaverini on 184cm ja ei yhtään liian pitkä. Niinkuin joku tuossa sanoikin niin ohjatkaa pelaamaan lento tai koripalloa. Itsekin pelasin menestyksekkäästi koripalloa nuorena.

Vierailija
18/18 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kai.. ei ne meillä päin tollasia ole.