Olenko liian omistushaluinen?
Seurustelumme alkuaikoina miehellä oli paljon naispuoleisia ystäviä. Olin hieman näreissäni, joten mies lopetti yhteydenpidon kaikkien kanssa, sillä ehdolla etten minäkään pidä muihin miehiini yhteyttä (paitsi tietysti lapseni isään..:))
Nyt hänellä on naispuoleinen työkaveri josta pitää, ja sanoin että saa olla hänen kanssaan vapaa-ajalla yhteydessä, mikäli minäkin olen edes joskus mukana. Se oli miehelleni ok, ja hän kutsuikin tämän naisen meille lastensa kanssa (yh) grillailemaan. Silti yhteiset lounaat hieman harmittavat minua, vaikken niitä kielläkään..
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Aika vaarallisella polulla ap on. Rajoitetaan yhtä sitten toista, harmittaa kun pitisi ehkä rajoittaa jo kolmatta. Kuulostaa ahdistavalta ja epäterveeltä. Ap:n olisi hyvä ehkä työstää ajatuksiaan ammattilaisen kanssa.
15 vuotta vanha avaus. Miten joku edes onnistuu nostamaan näitä?
Tosi outoa, että vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ei voi muka vois vaan olla kaveri tai ystävä ilman, että haluaa jotain romanttista tai seksuaalista sen kanssa.
Miettii vaikka homo- ja lesboihmiisä. He ovat ystäviä myös muidenkin kuin kumppaninsa/puolisonsa kanssa ja jopa sellaisten kanssa, jotka ovat samaa sukupuolta, eikä siinä ole yhtään mitään ihmeellistä ja epäilyttävää.
Ja siksikin olen miettinyt, että ovatko heterosuhteessa olevat ihmiset edes ystäviä puolisoidensa kanssa, kun vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa ei voi olla vaan ystävä.
muihin miehiini
-.-.-
jepjep!