Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsit mä inhoan ulkomaalaisia lääkäreitä!

Vierailija
16.07.2007 |

Suomessa ei kai kunnallisella puolella muita ole enää.

Saat itse kysyä " Mitä?" ainakin kolme kertaa ennen kuin ymmärrät mitä hän sanoo, ja päin vastoin.

Jos olisi parempi tuloinen, takuulla menisin yksityiselle!

t. köyhä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli venäläinen - ja tosi hyvä. Ei puhu suomea kuin supisuomalainen, mutta helpommin minä häntä ymmärsin kuin esim. savolaisia.

Vierailija
2/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäristä. Paras kaikista terveyskeskuslääkäreistä, joka minulla on koskaan ollut. Näinkin voi onneksi olla. Suomenkielentaito oli riittävän hyvä ja lääketieteelliset taidot mielestäni erinomaiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäläinen, unkarilainen ja jostain päin Afrikkaa kotoisin oleva yleislääkäri. Arabimaasta kotoisin oleva lastenlääkäri. Ja turkkilainen hammaslääkäri. Nämä siis Suomessa, eikä kenestäkään ole mitään pahaa sanottavana. Asiansa osaavia ihmisiä, ja puhettakin ymmärtää jos haluaa ymmärtää.

Vierailija
4/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lääkärit on joskus niin töykeitä, ettei niiltä uskalla kysyä mitään. Tai jos kysyy, niin ei saa neuvoja. Viimeksi kun olin ulkomaalaisella, mietin vain koko ajan, että mistä maasta se on kotoisin - yritin paikallistaa aksentista kotimaata - neuvoja kyllä tuli hyvin, mutta ne meni ohi =)

Vierailija
5/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sitten valittaa, kun ei ole lääkäreitä enää ollenkaan, jos ei kelpaa kandit, ei vastavalmistuneet, ei ulkomaalaiset...

No musta ei tuu valmista lääkäriä kai koskaan, eli yks kandi haukuttavaksi teille vähemmän.

Vierailija
6/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsen kanssa nuoren toisen ulkomaisen vastaanotolla. Molemmat olivat erittäin hyviä! Sain erittäin hyvin selvää asioista, niin moneen kertaan ne kerrattiin. Ei mitään moitittavaa.

Vierailija
7/7 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole ovin kehuttavia julkisella puolella. Yksityisellä varmasti ovat parempia ja kielitaitoisia. Kyllä olen saanut ammattini puolesta olla todistamassa niin monia typeriäkin virheitä joihin olen joutunut puuttumaan. Tosin näitä käy suomalaisillekin lääkäreille, mutta lähinnä kandeille. En nyt äkkiseltään muista kun yhden hyvän ulkomaalaisen lääkärin urallani, kymmenisen huonoa. Kielitaito on suurin ongelma, kun eivät vain ymmärrä mistä puhutaan. Osalla myös vanhentuneita tapoja tehdä hoitotoimenpiteitä.

Nämä kokemukset lähinnä vanhuspuolelta, jonne ei ole tunkua lääkäreiden taholta ja juuri siellä olisi tarvetta laaja-alaiseen tietotaitoon. Vnahuksilla kun on useita eri sairauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän