Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska huomasit olevasi raskaana?

Vierailija
15.07.2007 |

Itse olen viikolla 3+4 (odotan toista lastani) ja maha paljasti. Pullahti yhtäkkiä esiin. Neuvola varmisti asian: raskaana! =)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun edelleenkään ei näkynyt, tein testin.

Vierailija
2/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse olen viikolla 3+4 (odotan toista lastani) ja maha paljasti. Pullahti yhtäkkiä esiin. Neuvola varmisti asian: raskaana! =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on sentään KP22 menossa ja oviksesta kauan aikaa..... =O

Ja tutkin kalentereista aikaisempien raskauksien oireet ja ihan on amat..... 3+0 tänään tasn.

Vierailija
4/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvolatätikin huomasin vatsani! EN valehtele! Ap

Vierailija
5/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin kanssa tuohon aikaan suunnilleen, arvasin jo oireista (mulla ei kyllä maha pullahtanut vaikka neljättä odotan) mutta testikin näytti haamua.

Vierailija
6/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhässä ja tein testin. Mutta mitään erityisiä, paljastavia oireita ei ollut, menkat voi nyt heitellä muutenkin.

Vierailija
7/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin omituinen olo, mm. jalat kummallisella tavalla vetelät ja rinnat arat. Olimme yrittäneet lasta jo pitkään, eikä aiemmin kuitenkaan ollut ollut vastaava tuntemuksia, vaikka joka kuukausi raskautta toivoinkin ja tarkkailin oloani ennen kuukautisia.

Toisella kerralla kävin muusta syystä gynekologilla viikko ovulaation jälkeen, aika tarkkaan viikolla 3+0. Gynekologi totesi, että olen hyvin luultavasti raskaana. Parin päivän päästä alkoi jo itsestäkin tuntua siltä, mutta ehkä oireet olivat vain kuvittelua enkä olisi huomannut mitään, jos ei gyne olisi arvellut raskautta.

Vierailija
8/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ennen sitäkin jo olin melko varma asiasta.

Vierailija
9/9 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeita " herumistuntemuksia" . Siis samanlainen tunne kun maito alkaa nousta rintoihin synnytyksen jälkeen ja kun vauva alkaa imeä. Viimeksi sanoin työkaverillekin että nyt tuntuu siltä että tuolla olis jotain tekeillä. Viikkoja oli siis jotain 3. Tämä on tosi. Uskon myös tuon vatsan pullahduksen mullakin oli alavatsa tosi turvoksissa alusta alkaen. (Tosin mulla pms tekee turvotusta nytkin mutta raskaaksi tultuani turvotus " jäi päälle" .)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi