Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana olevat, mitä kenkiä aiotte käyttää talvella?

Vierailija
11.10.2008 |

Kokeilin normaalisti talvella käyttämiäni saappaita jalkaan ja kaikki puristivat ikävästi. Kannattaako tätä varten ostaa väljemmät kengät vai sinnitellä muutama viikko kunnes ä-loma alkaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos saappaiden varret puristavat, niin pidä nilkkureita. Jos tuleva talvi on yhtä lämmin kuin edellinen, niin taitaisi aika hukkaan mennä vartavasten liian isoina ostetut saappaat. Minä ainakin sinnittelisin. :)

Vierailija
2/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostat jotkut halvat talvikengät, talvilenkkarit tms. Ulkonäöstä viis, kunhan ovat halvat ja mahtuvat jalkaan. Jos jalkasi ovat jo nyt noin turvoksissa, ei se enää tule ennen synnytystä helpottamaan.

Minulla oli laskettu aika helmikuussa ja ostin talvikengiksi numeroa liian suuret nyöritetyt nahkanilkkurit. Koska ne olivat nahkaa niin ne venyivät pikkuhiljaa jalkojen turvotuksen myötä. Roskiin ne menivät synnytyksen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää laittaa jalkaan jo sängyssä, ennen kuin nouset ylös. Tai maattava vähintään 20 min jalat kohoilla, ennen laittoa. Vähentää turvotusta.

Vierailija
4/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikki tänä syksynä ostamani kengät (3 paria) olen ostanut kokoa 37,5 tai 38. Vielä ei turvota. Tyylistä en aio kasvavan vatsan takia tinkiä!!

Vierailija
5/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tavallisia kenkiä mitä ennenkin. Ainakin edellisessä raskaudessa pystyin pitämään.

Vierailija
6/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli nilkkurit, missä on vetoketju sivulla. Loppuajasta vetoketju ei mennyt enää kiinni, mutta kyllä kenkiä silti pystyi hyvin käyttämään.

Vierailija
7/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisille omien mittojen mukaan kudotuille. Kyllä raskausaikana pitäisi kyetä pitämään normaaleja kenkiä

Vierailija
8/8 |
11.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni kasvoi raskauden aikana jalan koko 1,5 numeroa, enkä halunnut samaa ja uusia koko kenkävaastoa. Niinpä hommasin ne tukipohjalliset, ja luulen sen auttaneen ettei jalan kaari laskeutunut, oli meinaan vähän oireita siitä että niin voisi käydä.

Talvella käytin vaelluskenkiä, olivat sen verran tukevat että ajattelin niiden ja tukipohjallisten yhdessä toimivan. En tiedä oliko hyötyä, mutta kengan numero on ainakin sama kuin ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi