Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää miehen löyhä suhtautuminen johonkin asioihin.. Mur mur. Oonko ihan tiukkis?

Vierailija
15.07.2007 |

Lyhyesti: Miehelläni on lomaa kolmisen viikkoa. Virallinen töihinpaluupäivä olisi perjantai, mutta ollaan puhuttu, että tekisi tunteja sisään ja menisi vasta seuraavana maanantaina töihin (viikonloput vapaana). Oma lomani alkaa miehen viimeisellä lomaviikolla, eli aika tiukka aikataulu, jos meinaa lähteä reissuun ulkomaille. Jos mies menee perjantaina töihin, on meillä vaan kaksi mahdollista lomamatkan aloituspäivää. Jos taas maanantaina, niin aloituspäiviä on enemmän ja näin ollen äkkilähtöjäkin ym. mahdollisuuksia enemmän.

Mies oli kysynyt esimieheltänsä, että sopisiko tämä järjestely, että tulee vasta ma töihin (kun olin inttänyt parisen viikkoa, että " kysy kysy" ...). Pomo oli kuulemma huikannut, että " katsellaan minun lomani jälkeen" . Hyvä homma muuten, mutta kun pomo lomailee heinäkuun loppuun ja meidän pitäisi lähteä matkoille elokuun alussa, niin johan on hurjasti aikaa varata matka, vaikka äkkilähtö olisikin..

Ymmärrän toisaalta, että esimiehen kanssa ei kannata alkaa hirveästi sumplimaan ja kiistelemään, mutta olisin kuitenkin toivonut jotain muuta kuin " olankohautusta" mieheltäni. Nytkin mies on sillain, että enköhän mä saa pitää sen perjantain vapaana juupa jaapa ehkä mahdollisesti.. Mutta jos varaamme äkkilähdön, ei sitä oikein millään peruta!

Tiedän, että avokki ei ole ehkä innostunein matkailija, mutta ollaan tätä jo pitkään suunniteltu joten olisi voinut kysäistä ehkä hieman tarkemmin.. Esimiehensä kun ei ole kuuleman mukaan mikään tiukkapipo, enemmänkin jotain ihan muuta. :)

Oliko sekava selostus? :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tarina, mutta se pointti meni täysin ohi.

Vierailija
2/2 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pitkä tarina, mutta se pointti meni täysin ohi.

Kumpi tahansa olisi kelvannut ap:lle ;).

Ei mutta onhan tuo hanurista, jos pitäisi matkoja pystyä varaamaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla