Yllätätkö koskaan miestäsi eroottisesti. Miten?
Kommentit (7)
eli vähintään kerran viikossa. Vaatteilla, eroottisilla kuvilla, tanssilla, strippauksella, suihinotolla... Meillä mies on aika laiska aloitteentekijä tai sitten hän ei ehdi sitä koskaan tehdä, kun itse olen " yllättämässä" ...
Mun mies vilkaisee ja sanoo " mitäs sä nyt oikein?" ja jatkaa omia hommiaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä mulla päällä... Pitäisköhän huolestua??
vaikka olisin miehen kulahtanut t-paita ja lököttävät verkkarit päällä. Mutta innostuu kyllä extrasti ja ilahtuu jos näen vaivaa...
kesämekko tms. on paljon parempi kuin seksikkäät alusvaatteet yms. Harmi, sillä itse yllättäisin hänet mielellään kivoilla alusasuilla, mutta ne ovat sitten ihan omaksi iloksi, hän ei niistä välitä. :(
Olin tehnyt kevyttä herkullista syömistä ja mies sai päättää syödäänkö ensin vai...
Oli todella mukavaa, kun ei tarvinnut odottaa lasten nukkumaanmenoa vaan saatiin rakastella rauhassa tyhjässä talossa jo alkuillasta ennenkuin olimme väsyneitä.
mutta luulen, että silloin kun olen, olen muutenkin halukas ja teen aloitteen seksiin. Ja siitä mies pitää erittäin paljon. Ei niin ettenkö muulloinkin tekisi...
Mutta täytyy sanoa, että mies saattaa kiihottua aivan yhtä paljon siitä, että kihnutan itseäni häntä vasten kukkamekossa kuin siitä, että pukeudun eroottisesti. Näiden kahden välillä ei ole eroa.
Siinä taas on eroa, jos olen vanhoissa virttyneissä verkkareissa, rinnuksilla puklua ja naama rutussa...
" Otan" hänen toisinaan, miehestä ei varmasti ole aina mukavaa olla se vonkaaja. Järjestän joskus vapaata lapsista ihan vaan sen takia, että saadaan rakastella rauhassa, äänen kera.