Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on thainainen sängyssä?

Vierailija
09.10.2007 |

Miten eroaa suomalaiseen kanssasisareensa verrattuna?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
10.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kullostaa hyvälle panolle, mutta ei tollasen kanssa kyllä mihinkään vakavempaan suhteeseen voisi alkaa. Liian robottimainen. Joka miehellä pitäisi olla kaapissa oma thainainen siltävaralta että oma vaimo ei anna.

Vierailija:

-Nainen antaa seksiä aina kun mies pyytää mutta ei koskaan itse ehdota

-Nainen ratsastaa vaikka kolme tuntia,niin kauan kunnes jalat eivät enää jaksa

-Nainen leikkaa miehensä varpaankynnet ja trimmaa viiksetkin

-Nainen ulvoo sängyssä jos mies niin toivoo

-Mies ei tiedä saako nainen orgasmeja koska niistä ei puhuta

https://hymy.fi/uutiset/teron-avioeron-osituksessa-kaanne-22-vuoden-tha…

Vierailija
102/105 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINULLA EI OLE KOKEMUSTA THAI NAISESTA , MUTTA MYANMARILAISEN NAISEN KANSSA 4 LASTA

EPÄILEN VAHVASTI ETTÄ THAI NAINEN ON SUVAITSEVAISEMPI JA SUOSTUU MONIPUOLISEMPAAN SEKSIIN

KUIN MYANMARILAINEN NAINEN . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ruvennut viehättää ajatus thai naisen kanssa. He on vähän iäkkäämpänäkin kivan hoikkia. Ilmeisesti geneettisesti aasian naiset ei lihoa kuten länsimaalaiset naiset. Erityisen kauniitahan nämä ei ole minun mielestä. Mutta seksiin riittää minulle pieni koko, keveys ja täys ikäsyys.

Hyvä kun muistit mainita tuon täysi -ikäisyyden😅

Omaan makuun ovat juurikin liian pieniä ja lapsenkroppaisia

Vierailija
104/105 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

thaikussa_nainut kirjoitti:

+ ikärajoitteettomia, itsellä kokemuksia 2 viikon lomareissun aikana 4 kpl:tta noin 19v-30v Thai-kaunottarista kun itse olin 36v.

+ hoikkia ja kevytrakenteisia sekä urheilullisia ihan luonnostaan, ei mitään ryhävalaita

+ eivät olleet maksullisia vaan kaikki ihan paikallisen kylän tyttöjä ja rehellisissä töissä

+ antoi paljaalla jos halusi, sai ajaa grande finaaliin ja laueta pimpsaan. nykyaikana täytyy tietenkin tuon suhteen olla varovainen ja varma ettei tule tauteja ja raskauksia. omalla kohdalla kaikki asiat oli varmistettu puolin ja toisin etukäteen ja olimme tuttuja noin vuoden ajalta ennen kuin näimme ja naimme livenä

+ märkiä ja tiukkia, nauttivat ja antoivat myös oman orkkunsa tulla reippaasti häpeilemättä

+ ottivat suihin ihan pyytämättä ja ratsastusta oli kiva katsella

+ ne silmät ja hymy <3

Siinä taas yksi naiivi, hyväuskoinen hölmö!

Vierailija
105/105 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kansallisuudesta riippumatta. Lahnoja ja kuumia misuja löytyy ihan tasapuolisesti niin suomi- kuin thainaisistakin. Itseäni ei kiehdo thaiden nöyristelevä käyttäytyminen miehen seurassa, haluan mieluummin itseään arvostavan suominaisen.

Thainaisia saa rahalla vaimoksi asti kuka tahansa, suominaisen kanssa ne tunteet on molemmin puolin aitoja jos suhteeseen rupeaa. Tämä ihan kokemuspohjalta todettu.

*Ota thai, elätä samalla koko suku*

No höpöhöpö monet thainaiset on huomattavasti tomerampia kuin suominaiset! 😄

Mutta tämä paljastuu vasta avioliitossa tai suhteen edettyä pidemmälle.