Millainen on thainainen sängyssä?
Miten eroaa suomalaiseen kanssasisareensa verrattuna?
Kommentit (76)
sttaaaffaef kirjoitti:
Pieni koko, ketteryys ja urheilullisuus kun yhdistyy valtavaan kokeilunhaluun (tai haluun yleensäkin) on lopputulos yleensä räjäyttävä.
Sujuvuus, asennot, kikkailut, vaihtelu ym. on vaan näppärää nopean ja pienikokoisen parin kanssa. Se vauhti, millä vaihdetaan puolta on vaan sitä jotain.
Mistäs vastaavalla tavalla ketteriä miehiä löytäisi, Thaimaastako niitäkin? Jos olisi sujuvuus, asennot, kikkailut ja vaihtelu näppärämpiä kuin suomimiehen kanssa?
Ei kokemusta, mutta alan todellinen tekijämies Börje Mellberg on kertonut thainaisen vaginan olevan usein melko lyhyt, siis ei kovin ulottuva. Miehen vehje ei siis mene aina kovin syvään, jos tätä erityisesti kaipaa. Mutta kostuu aivan normaalisti. Ja on sisältä nautinnollisen napakka. Molemmat labiat ovat myös vähemmän erottuvia verrattuna mm. eurooppalaisiin naisiin. Omaan silmään rinnat ovat sitävastoin yllättävän pulleat kokoon verrattuna; thainaiset kun ovat tunnetusti pieniä ja solakoita.
Vierailija kirjoitti:
Onko tosi että thainaista saa panna aina kun haluaa?
Kyllä. Ovat todella halukkaita ja tykkäävät monipuolisesta seksistä ja myös osaavat sen.
Tavannut thai naisia ja hyviä kokemuksia on viikko sitten nukuttiin yö yhdessä yhden vakkari thai naisen kanssa illalla ja aamulla pantiin ja sain laskea sisään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta jo 10v tapaillut Thaimaassa samaa tyttöä. Tekee tätä rahasta kuten moni muukin. Laatu on vaan paljon parempi kuten hintakin kalliimpi. Kallistahan se on autoakin käsin pesettää. Saamme kuitenkin molemmat mitä haluamme. Minä seksiä ja hän rahaa. Tosin olemme myös ystäviä. Usein sanotaan, että nainen näyttelee orgasmin. Joo, mutta kyllä senkin erottaa kun haluaa oikeasti ja saa myös. Näin meilläkin. Minulle ratkaisevin ero suomalaiseen on eksoottisuus ja siro muoto ja koko. Pidän lyhyistä naisista ja hän on erityisen lyhyt. :-)
En lakkaa hämmästelemästä sitä, että prostituoitujen asiakkaat uskovat näiden saavat orgasmin oikeasti.
Leidari on just siitä hyvä että tietääkseni siemensyöksyä ei voi näytellä.
Suomessa thaikut hieroinnoissa antavat aina paljaalla.
Suomessa jokainen thaikku antaa paljaalla. Kyse on vain hinnasta.
Anaali pitää ottaa, vähän ne vastustelee ja sitten alkaa hirveä ruikutus ja vinkuminen kun iso sattuu. Ei se satu, mankuvat vaan enemmän rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jokainen thaikku antaa paljaalla. Kyse on vain hinnasta.
Ei anna.
Normihinta paljaalla on 350 e. Peppuseksi yleensä lisää 150 e,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija:
- Suomi nainen ei anna vaikka mies pyytäisi, rukoilisi tai anoisi, mutta ei nainenkaan koskaan ehdota
- suomi nainen ei ratsasta koskaan, sillä on niin epävarma itsestään
- ei varmasti leikkaa ukon kynsiä tai viiksiä
- ei ulvo sängyssä, miksi ulvoisi kun ei siellä mitään tapahdu
- mies tietää että suomi-nainen ei saa orgasmeja kun ei ole sitä seksiäkään
Suomi nainen antaa varmasti, jos on muistona ko. mieheltä saatu hyvä seksi
Suomi nainen ratsastaa, olen suomi nainen ja tykkään ratsastaa miehelläni
Olen monesti antanut jalkahoitoja miehelleni
Ulvon sängyssä, koska mieheni saa minut ulvomaan, ei sitä kukaan huvikseen ulvo, joten jos naisesi ei ulvo orgasmin kourissa, katso mies peiliin !
Ja lopuksi : Suomi-naisessa on sentään jotain haastetta, jotain valloitettavaa, thai-nainen l
En halua haasteita, haluan seksiä.
Thainaiset antavat spermata. Sekä suuhun, että pimppiin.
MINULLA BURMALAINEN NAINEN
PALJON PAREMPI KUIN SUOMALAINEN
EI NIIN HYVÄ KUIN THAIMAALAINEN
Muuten hyviä mutta liian pienet pillut. Kullista jää melkeen puolet ulos.
En tiedä.