Vitutt**ko ketään muuta tämä ainainen koleus ja sateet?
Koko kesäloma menee aivan piloille ja lapset sen kun joköttävät TV:n ääressä.
Kommentit (9)
Mutta kyllähän ulkoilu on ihan mahdollista, eihän syksyllä ja talvellakaan aina sisällä olla vaikka on kylmempää.
alkuviikoksi luvattu taas kaunista säätä. Ja kyllä sateellakin voi ulkoilla.
Paljon mieluummin tätä kuin helteitä. Eilen satoi koko päivän, mutta oli lämmintä. Olin viisi tuntia ulkona putkeen, mikä ei minulta helteillä onnistuisi.
Mut kyl tääl etelässä on ollut ihan lämmintä ja aurinkoista suurimmaksi osaksi kesää:)
Tykkään ulkoilla sateella. Lapsille vaan kunnon kuravaatteet, niin viihtyvät tosi hyvin, hyppivät lätäköissä ja tekevät kurakakkuja.
Tai onhan tänä kesänä ollut hellettä kesäkuun eka vko, mutta toivottavasti sen viikon muistolla ei tarvii kitkutella ensi kesään asti lämpimiä kelejä odotellessa. Loma on tänä vuonna elokuussa ja TOIVON todella, että silloin olisi edes osa kuusta lämmintä. (Osan lomasta olen tosin ulkomailla, joten silloin hyviä kelejä olettetavammin luvassa)
Mulla on kylläkin pitkä kesäloma, johon mahtuu keliä jos toistakin.
Mua alkaa helpommin harmittamaan, jos armoton auringonporotus jatkuu viikkoja ja viikkoja.
Musta tämä kesä on ollut ihan ok.
lämpimään päivään rannalla. Täällä on siedettävää aikaa vuodesta vain 3kk ja silloinkin sataa ja tuulee.
T. Muuttoa harkitseva