Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi nukeilla nimi?

Vierailija
15.07.2007 |

Tuli vaan mieleen tuosta nuken nimi-ketjusta, kun itse muistan vieläkin omien nukkieni nimet, mutta nykyään, kun lapsilta kysyy, mikä on nuken nimi, niin ei saa mitään vastausta.

Tytölläni on ainakin Alexa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nukeilla kyllä juuri leikitäkään, pehmoilla kyllä ahkerasti.

Tytöt 4 v ja 6 v.

Vierailija
2/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 10-15 vuotta sitten päiväkodin nukkenurkka oli aina käytössä, nyt siellä ei leiki juuri kukaan, tai sitten leikit ovat jotain ihan muuta kuin nukkeleikkejä.

Mistähän oikein johtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään korkeintaan barbeilla tai jollain muotinukeilla. Mulla on 8v tyttö, joka on pienestä pitäen leikkinyt nukeilla ja leikkii yhä.

Vierailija
4/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin muksuna oli nukeilla nimet :)

Vierailija
5/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lapset eivät enää kotona näe vauvanhoitoa, joten eivät sitten myöskään osaa/koe tarvetta leikkiä nukeilla. Tuo ei tietysti selitä kaikkea, eivätkä nykyään nukeilla leiki monet sellaisetkaan lapset leiki nukeilla, joilla on pienempiä sisaruksia.

Vierailija
6/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukseksi olen saanut hölmistyneen katseen ja vastauksen " Nukke" tai " Vauva" . Joskus, kun on ollu puhetta minun nimestäni " Äidin nimi on Anna" , on tyttö katsonut minua epäuskoinen ilme naamallaan ja todennut, että " Eeeeei, kun sä oot äiti!"

Kaalitarhan tenavalla on kyllä nimi, Sylvi, joka tulee tenavan alkuperäisestä nimestä Sylvia Patricia. Oli vähän liian hienosteleva tuo syntymätodistukseen painettu nimi, ja se sitten äkkiä arkipäiväistyi Sylviksi. :)

Vierailija
7/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pehmoleluille ja muovihepoille antaa nimiä.

Vierailija
8/8 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa ja Tiina. Meillä on kaksi poikaa jotka eivät nukeista välitä. On tainnut esikoinen pari kertaa nukella leikkiä. Imetti sitä.=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä