Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo vaiva (häpeää) - pakarat täynnä finnejä. :´(

Vierailija
29.05.2012 |

Olen kärsinyt murrosiästä asti pakaroissa olevista finneistä. Niitä ei ole vain muutama, vaan ovat kokonaan punaiset, kauttaaltaan näppyjen, finnien ja niiden arpien peitossa.

Aikoinaan kävin moneen kertaan ihotautilääkärillä, joka määräsi jos jonkinmoisia rasvoja ja lääkkeitä, mutta mikään ei tehonnut. Häpesin vaivaa niin paljon, etten kehdannut enää näytell' paljaita pakaroita lääkäreille, vaan annoin asian olla, ja olen yrittänyt elää asian kanssa.

Asia on vaivannut minua aina, ja häpeä on valtava. n edes tiedä mikä tuo minun vaiva on virallisesti.

Onko kenelläkään kokemusta samasta vaivasta? Entä onko siihen parannusta?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko kyseessä atopia vai esim.Keratosis pilaris. Mikään ei kuitenkaan auta lopullisesti. Rasvaus pehmentää, mutta näpyt jää.

Vierailija
2/45 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vielä muuten erittäin kaunis ja hyvä iho mutta peppu täynnä näppyjä. Ei ole auttaneet vaatemateriaalien vaihdot, voiteet tai kuorinnat. Olen toisaalta iloinen, etteivät ole näkyvällä paikalla. Jopa bikineissä finnin finniä ei näy, eli mieluummin näpyt siellä kuin naamassa, rinnassa tai selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellen kuori joka aamu, rasvaa sen jälkeen ja kotiin tullessa huuhdon ja rasvaan uudestaan. kotiin tullessa myös pikkarit pois ja pelkät lökärit jalkaan. noin ollu nyt monta vuotta ilman finnejä :D

Vierailija
4/45 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekista löytyy/löytyi. Tehosi hyvin, mut jos lopettaa käytön,niin näpyt tulevat tovin kuluttua takaisin.

Vierailija
5/45 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kehtaat rakastella? Kiva miehen hyväillä finnipakaroita

kenelläkään muulla ole oikeutta tai häpyä seksielämään kuin ns. ulkoisesti täydellisillä ihmisillä!

Voi hyvänen aika taas mikä aivopieru jollakin.

Vierailija
6/45 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes murrosikäisenä ei ollut kasvoissa finnejä tai mitään näppyjä. Ja pakaroissa juuri noilla alueilla, että bikinet peittää ne.

Olen kokeillut kaikkia rasvoja/voiteita/geelejä mitä käsikauppatavarana apteekista saa, ei mitään tehoa. Ihotautilääkärin määräämiä myrkkyjä (rasvoja), antibiotteja, jopa Roaccutan-kuuria söin pari vuotta, ilman mitään tulosta. Kuorin, rasvaan, ja vaikka mitä, mutta finnejä vain tulee lisää ja näpyt pysyy. :´(

Vierailija
7/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvelee hetken, mutta tappaamahdolliset sienet ja infektion aiheuttajat 80%. Ihan firmojen suositus, käytetään osastoilla potilaiden ihohautumiin ym.

Kiitän sinua ikuisesti tästä tiedosta!

Käsidesiä olen käyttänyt nyt pari viikkoa päivittäin, ja pakaroissa ei ole tällä hetkellä finnin finniä! :)

Vierailija
8/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirvelee hetken, mutta tappaamahdolliset sienet ja infektion aiheuttajat 80%. Ihan firmojen suositus, käytetään osastoilla potilaiden ihohautumiin ym.

Kiitän sinua ikuisesti tästä tiedosta! Käsidesiä olen käyttänyt nyt pari viikkoa päivittäin, ja pakaroissa ei ole tällä hetkellä finnin finniä! :)

ja testataan, kun mikään muu ei ole auttanut!

Vierailija
9/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebamedin pesupala tai pesuneste pesuun. Perään ruiskautan Septidiniä.

Vierailija
10/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut näppyjä pakaroissa lähinnä kuumalla säällä eli varmaan hikoilun aiheuttama ongelma. Vauvan talkki on auttanut ainakin mua eli suihkun jälkeen puhtaalle iholle laittanut kunnolla talkkia niin jo parissa päivässä on näpyt lähtenyt.

Vierailija
11/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkainen tuoli on ihan pahin hautoja.

Vierailija
12/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika istuminen. Nosta perse pois penkistä. Nahkainen tuoli on ihan pahin hautoja.

+ aiemmin mainittu käsidesi

Mullakin oli ennen mutta tajusimpa nostaa perseeni penkistä ja lähteä liikkeelle. Finnit katos.. Tosin niitä nyt ei ihan koko peppu ollutkaan täynnä.

Vierailija
13/45 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näppyjä takareisiin.

Tänä keväänä ilmaantuneet, ja ilmeisesti ovat lääkäreiden mielestä siitepölyallergian voimakas ihoreaktio!

Kipeitä, isoja rakkuloita. ja jää kunnon arvet. :(

Antihistamiini auttaa kutinaan ,muuten yritän vain rasvailla kortisonilla, pihkasalvalla yms.

Vierailija
14/45 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain, vaiva parantui täysin.

Vierailija
15/45 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arpiin auttaa sitten? Onneksi eivät näy muuten, kuin takaapäin panossa, kun raajat levällään... Punaisia läikkiä vanhoista finneistä ja todella rumaa. Auttaisiko joku sinkkivoide vai pitääkö peitepuikkoa tms. laittaa persvakoon?

Vierailija
16/45 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kiinnostaisi täälläkin.

Vierailija
17/45 |
10.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kiinnostaisi täälläkin.

Esim. http://www.ruusupuu.fi/Kauppa/p418/RuusunkiulukansiemenoljyRuu/ mutta niitä on paljonkin (edullisempiakin).

Vierailija
18/45 |
06.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natusania saa kaupasta, lastentarvikeosastolta.

Vierailija
19/45 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sitten ainakaan yritä mitään seksielämää, ei ainakaan yhdyntää takaapäin koska siinä voi hyvin mieheltä lentää yrjöt kun finnit poksahtelevat kuppaisesta perseestäsi.

Vierailija
20/45 |
16.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niitä pakaroita puristella?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi