Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa

Vierailija
14.07.2007 |

Tuntuu sellainen limapallo kurkussa ja hirveä ahdistus päällä..... Mikä tähän auttaisi....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lainaa sellanen kirja kun Suuri mielenrauha kirja... siellä on tosi pajon ohjeita miten ihan konkreettisesti saa ahdistuksen laukastua... sellasia mielikuvaharjoituksia ja sitten ihan fyysisiä juttuja mitä voi tehdä...

en tiedä ootko koskaan kuullu esim. sellasesta kasvojen taputtelusta, se autto ainakin mulla ja sitten ne mielikuvaharjoitukset oli tosi käteviä

Vierailija
2/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans hirvee ahdistu päällä, enkä osaa kunnolla kartoittaa, mistä johtuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks on sellanen että menet johonkin rauhalliseen, hyvään paikkaan vaikka istumaan... mielellään niin että näet pihalle ikkunasta ja saat rennon olon... sitten laitat silmät kiinni tai katsot pihalle. Pikku hiljaa alat irrottautua tuolista ja katsot itseäsi siinä tuolissa istumassa ja leijailet kauemmas itsestäsi... siis vähän niin kuin irrottaudut kehostasi ja katselet itseäsi ja tilannet vähän kauempaa... pikku hiljaa leijut kokoajan kauemmas ja kauemmas... näet kaikki maisemat ympärilläsi ja katselet paikkoja ilmasta... lennät yhä kauemmas ja kauemmas niin että kohta näet alapuolellasi euroopan maat ja jatkat vain matkaasi... näin voit jatkaa vaikka avaruuteen asti

toivottavasti ymmärrät mitä tarkoitan, mua ainakin tällainen itsestä irtautuminen auttoi näkemään ahdistavat asiat eritavalla ja suhtautumaan niihin erilailla... niistä pääsee niin kuin hetkelliseti eroon... ja näkee kuinka pieniä ne meidän ihmisten ongelmat oikeasti ovat vaikka tässä ja nyt ne tuntuu kamalilta

Vierailija
4/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka liittyivät koskettamiseen... ajattelet jotain ihanaa ja hyvää ja mukavaa jota joskus on sinulle tapahtunut vaikka ihanaa ruokaa tai suklaata mikä maistuu taivaalliselta... sen jälkeen kosketat kehossasi jotainkin kohtaa vaikka etusormella ja peukalolla... no vaikka korvalehteä, yrität tarutttaa tuon hyvän olon tunteen ja ihanan kokemuksen sinne korvalehteen... voi siis olla mikä paikka hyvänsä, ehdollistat sen korvalehden koskettamisen ja hyvän olon tunteen... näin jos ahdistus iskee niin silität vain itseäsi korvalehdestä ja yrität saada tunteesta kiinni... joutuu tekemään ehkä sata kertaa, mutta toimii kun uskoo...

sitten oli vieläs sellainen kasvojen taputtelu joka auttoi minua, mutta en löydä sitä tekstiä enää netistä... siinä taputeltiin kumakarvoja nenää ja leukaa... siihen oli ihan ohjeet ja siitä oli iso juttu jossain lehdessäkin... harmittaa kun en enää lölydä sitä, mutta siitä oli apua...

Vierailija
5/5 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää yötä ja muistakaa muakin ahistaa välillä! kyllä me tästä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan