Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vanhepani tykkäsi kovasti kun viemme heidät piknik-risteilylle eläkkeelle jäämisen kunniaksi.
14.07.2007 |
Tosin haluavat maksaa matkansa mutta kiva vietää yhteinen päivä vanhemmat ja ja me sekä veljeni perhe.
Meidän suvussa on juhlittu eläkkeelle siirtymistä, ex- anoppini kun jäi eläkkeelle piti isot bileet jne.
Tuskin maltan odottaa ylihuomista!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sinä aikana syödään ja nautitaan merestä jne. saa myös tuoda täydet tuliaiset jotka on tarpeen kun meillä on juhlat tuossa syksymmällä...
ap