Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kauheaa jos äiti tiuskii?

Vierailija
14.07.2007 |

Täältä saa lukea ja ihan elävässä elämässäkin :-) viedään lapsia hoitoon, kun muuten äiti ei jaksa olla lapsilleen aina se paras mahdollinen äiti. Kyllä minun mielestäni elämään kuuluu se, että on välillä pahalla päällä ja tiuskii ja välillä oikein huutaa (hirveää!). Ei se ole mitään kamalaa, jos lapsi näkee ihan tavallista elämää ympärillään. Ei se lapsen elämä tarvitse olla mitään täydellistä rauhallista, empaattista, pehmeää ja mukavaa. Minusta ihan tavallinen elämä riittää, kunhan siihen otetaan lapset mukaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi. Lapsellekin tulee terveempi kuva elämästä ja itsekin oppii pyytämään anteeksi. Eri asia sitten jos ei kertakaikkiaan pysty, kyllähän noita kauhutarinoita kaikki ovat kuulleet.

Vierailija
2/2 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki vanhemmat saavat tehdä virheitä, kunhan pyytävät anteeksi, mutta ei ole kiva koko ajan tehdä virheitä, vaikka pyydänkin anteeksi. Olin juuri naapurin äidin ja lasten kanssa pihalla, ja äiti huusi lapsilleen koko ajan. Itse en välttämättä vieraiden kuullen tiuski, mutta välistä olen kyllä kotona samanlainen. Ei tosissaan kuulostanut kivalta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla