Minkä ikäinen vauva oli kun oikeasti halusit miehesi kanssa seksiä?
Kommentit (11)
valmis seksiin!! :) Kummallakin kertaa.
Seksiä oli kyllä neljä kuukautta synnytyksestä lähtien. Tästä toisesta halusin, kun vauva oli viisiviikkoinen! Aika erilaiset kokemukset siis. :)
vauva on nyt 6,5 kk. sekstattu on, mutta ei tee mieli :/
kyllä harrastettiin seksiä sitä ennen, mutta siis todella halusin tuolloin. Sitten menikin halut pitkäksi aikaa, kun lapsi nousi seisomaan ja oppi 8-kuisena kävelemään ja unista tuli tosi katkonaisia. Alkoi nukkumaan vasta puolitoistavuotiaana yhdellä tai kahdella heräämisellä, joten minä olin aika väsynyt. Pari kunnolla nukuttua yötä, ja halut palasi :)
Kun mies oli sairaalassa kanssamme, olisi ollut ihana kruunata hetki intiimillä...
Mutta piti odottaa.
Harrastimme kaikkea muuta seksiä, mutta yhdyntään meni kerrasta riippuen 1-3vk kun jälkivuotoloppui.
Mies ei halunnut seksiä viimeisen raskauskuukauden aikana ja lähes heti vauvan syntymän jälkeen alkoi kiertää minua, silitellä, helliä, kehua yms.
Viikko vauvan syntymän jälkeen olisin jo halunnut mutta odotettiin vielä viikko ennen kuin uskallettiin kokeilla.
Jälkitarkistuksessa olin vielä tosi kipeänä ja siihen mennessä nyt ei ainakaan oltu sekstattu. Varmaan jossain kolmen kuukauden kieppeillä yriteltiin, mutta muistan että se sattui niin paljon, että oli pakko pyytää miestä lopettamaan.
Revenneenä ja kipeänä ei todellakaan tehnyt mieli sekstailla moniin viikkoihin. Kolmen tunnin yöunet kuukaudesta toiseen pitivät huolen, ettei sitten tehnyt mieli seksiä myöhemminkään. Vasta kun älysin lopettaa imettämisen ja oma hormoonitoiminta vakiintui, alkoi olla muutakin mielessä kuin vauva ja vauvan tarpeet. Ensimmäisellä kerralla siihen meni 6 kk, toisella 8kk.
Viimeistään jouluksi olen luvannut virittäytyä anteliaaksi, kuten kauteen kuuluu, sitä aikaisemmasta äksönistä en ole antanut mitään takeita.
mutta seksiä kyllä, 5kk synnytyksestä mutten omani kanssa.