Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itse seuraan muotia ja trendejä, mutten koskaan mene tuollaisiin massahöynäytyksiin, kuten Crocsit!

Vierailija
14.07.2007 |

Siinä tekee ihminen itsensä vain naurunalaiseksi!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitäkin oli sillon kaikilla!

Vierailija
2/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Niitäkin oli sillon kaikilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutavat olevansa kalliita ja merkkivaatteita, kuten ruudullista Burberrya tai laukkua tai paitaa jossa lukee suurin kirjaimin esim. Lous Vuitton. Todella alleviivaavaa ja mautonta. Puhumattakaan tyylitajutonta!

Vierailija
4/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti toitotetaan, että Crocsit (esim.) ovat muodikkaat ja vähitellen niitä ihmiset alkavat ostaa. Mitäs hauskaa siinä on, että on samanlainen kuin miljoonat muut? ap

Vierailija
5/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähääkään katsot ketä niitä käyttää niin huomaat että juntit. Lapsilla ne on ok mutta tsiisös ei aikuisella.

Vierailija
6/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla oma kaappisi on pursunnut niitä ja monessa erivärissä!

Vierailija
7/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä vähän mielikuvitusta ottaessaan kauden trendejä mukaan vaatetukseensa. ap

Vierailija
8/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuviikosta olimme Särkänniemessä ja aikani kuluksi (lasten ollessa huvilaitteissa) yritin bongailla mahdollisimman monet crocksit. Juu, löytyi niitä muutamien jaloista. Kaikki enemmän tai vähemmän ylipainoisia " hompsantuutteja" , nuoria äitejä joiden muussakin vaatetuksessa olisi ollut korjaamisen varaa.

Yhdelläkään hiemankaan tyylikkäämmin pukeutuneella ei ollut crockseja jalassa. Ja kyllä, huvipuistoonkin voi pukeutua tyylikkäästi, paikkaan sopivilla mutta tyylikkäillä vaatteilla.

Vierailija
9/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuisi crocseista mitään:D

Vierailija
10/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä ostaisi sellaisia itselleni kun ne nyt on niin in.

Vierailija
11/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minusta ovat kyllä hauskat kengät:0) Voin jo mielessäni kuvitella, millaiset nirppanokat näitä Crocseja haukkuvat;0) Tällä hetkellä on niin hirveitä kenkiä muodissa, että teinä en

puhuisi crocseista mitään:D

Ostin omat Crocsit viime keväänä. Kesällä kun olin viimeisilläni raskaana ne olivat ainoat kengät jotka menivät jalkaan. Nyt käytän niitä koiran kanssa lenkillä tai puutarhassa ja ne ovat ihanat jalassa.

Vierailija
12/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en tiedä minkälaiset kengät ovat crocsit??

Vierailija
13/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollaiset reikäkengät Euroopasta hankitut, enkä silloin edes tiennyt, että olisivat olleet kuuminta muotia. Teidän mielestä olen nyt siis tuollainen aivoton juntti.

Voi teitä suomalaisia.

Vierailija
14/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vois kyllä ikikuunapäivänä kulkea niillä ihmisten ilmoilla. Työpaikka sellainen et ei ole väliä miltä näyttää, mukavuus ratkaisee.

Vierailija
15/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi hyvät töissä ja näin kesäaikaan kotipihalla.

Vierailija
16/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotaantyöntävä ne jalassa.

Vierailija
17/21 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi meidän urakoitsija joka osti ne työkengiksi. Voisin itse pitää puutarhakenkinä. Mihinkään kaupungille en niillä lähtisi. Minulla raja menee schollin siisteissä sandaaleissa, puupohjaisissa. En lähtisi Merrelleissäkään kaupungille. Ne on mökkikengät joilla on mukava liikkua metsässä.

Joku haukkui tässä ketjussa Burberryä. Minä ostan sitä merkkiä koska ovat todella hyvälaatuisia vaatteita. Ainakin jakkupuvut, paitapuserot jne. Erittäin huolellisesti tehtyjä, kestävistä hyväntuntuisista materiaaleista ja niin pitääkin olla koska hintaa on. Ruutua on ehkä kauluksen alla tai tereessä vähän. En kyllä ymmärrä mikä niissä ärsyttää, enkä välitäkään jos joku siitä herneen nenäänsä ottaa. Tykkään laadusta ja toisiinsa sopivista vaatteista.

Vierailija
18/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotia on se, mitä eniten esiintyy. Ei voida siis välttämättä ennustaa, mistä tulee muotia, vaan ainoastaan tarkastella ilmiötä. Muotia ovat esim. lippalakit pikkupojilla, kovapuukalusteet terasseilla ja ne mainitsemasi muovikengät. Jos niitä ei olisi ostettu niin paljon, eivät ne olisi muodikkaat, vaikka mainos sanoisi mitä tahansa. Muodinluojat tuottavat markkinoille valtaisan määrän erilaisia tuotteita, mutta vain pienestä osasta tulee muodikkaita. Tarkastelen asiaa etymologisesta näkökulmasta, siis sanan merkitystä. Muoti = yleinen, suosittu.

Vierailija
19/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät voi kuvitellakaan pistävänsä esim. Cittarin teepparia päälleen, kun puuttuu statusta/vaurautta kuvaava logo. Kaikki pitää olla sukist lähtien sitä suurinta pintamuotia. Yhdet helkkarin crocsit ovat sen rinnalla hyvin pientä.

Vierailija
20/21 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ne silloisesta kotimaastamme loppukesän poistokorista ja olen aina ihmetellyt, enpä onpa ne kestävät ja mukavat jalassa. Vähän huvitti kun nyt niitä on joka paikassa ja vieläpä kalliiseen hintaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä