Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suostui..

14.07.2007 |

Kolmanteen..

Meillä esikoinen täytti helmikuussa 3v, toinen juhannuksena 1v ja toisen syntymästä lähtien olisin ollut heti valmis kolmosta tekemään. Miehen mieliksi laitatin sitten hormonikierukan. Olen pikkuhiljaa puhunut toiveestani ja perustellut ja vakuutellut. Usein tv:tä katsellessa, kun pojat on jo unten mailla. Aina on ollut vastaukset lähinnä murahduksia.

Tänä aamuna mies itse otti asian puheeksi ja kauppan lähtö venyi kolmella tunnilla, kun asiasta keskusteltiin ja mies ilmoitti, että hänen puolestaan kolmonen saa tulla.. JES, ihanaa. Itsellän ikää alkaa se 30v olla ja mies jo reilusti yli, joten jos nuorena haluaa lapsukaiset tehdä pitää toimia tässä ripeään;-)

Olen niin suunnattoman onnellinen, että tekisi mieli koko maailmalle huutaa, että meille saa tulla vauva. Sain ajan kierukan poistoon kuun loppuun, että ihan heti ei toimiin pääse, mutta onnen tunne on jo nyt aivan suunnaton...

Tsemppiä kaikille joilla pehmitys on vielä kesken, kyllä ne isät siitä lämpenee..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla jo mahdoton tehtävä, kun toivoisin jo viidettä =/ Mutta antaa vuoden ja toisenkin vierähtää, niin katsotaan sitten mikä on fiilis molemmilla. Mulla ikää 34v, eli vielä on aikaa tuumailla =)

Toivotaan sulle tärppiä =)

Saaga

Vierailija
2/2 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eli viidettä kuumeilen ja saattaa olla että isäntä ei ole ehkä yhtä kuumeissaan.. ;)

onneksi ei kuitenkaan ole sanonut ei,tarvitsee luultavasti vähän aikaa sulatellakseen,mutta onhan tässä aikaa.

ei minullakaan mikään kiirus ole,mutta jos vielä joskus..

ihanaa että teillä on nyt mahdollisuus antaa vauvan tulla!

onnea matkaan ja plussatuulia sinne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla