Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kotona on ongelmia niin mies

Vierailija
14.07.2007 |

saattaa painua ovesta ulos tuulettumaan. Miksi nainen ei tee sitä? Tasa-arvosta meuhkataan mutta naiset ovat nynnyjä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä muista ainakaan mutta minä en oo koskaan tehny niin.. Pitäis varmaan ottaa niskasta kiinni itteä.:D

Vierailija
2/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkuissani olen usein ajatellut, että lähden vaikka kahville naapuriin mutta täällä taas kökin. Lapsellista touhua tietysti lähteä mutta varmasti helpottais :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin yleisesti ainakin meillä se menee niin, että jos miehen pitää mennä jonnekin niin se otttaa ja lähtee. Jos mun pitää mennä jonnekin, niin lähden vasta kun olen varmistanut tai sopinut, että mies on sen aikaa lasten kanssa. Toisin päin se on siis oletusarvo, että minä hoidan.

Vierailija
4/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset jäisivät yksinkertaisesti heitteille jos molemmat tekisivät noin. Eihän se mitään ratkaise jos äitikin luistaa vastuusta ja alkaa painella missä milloinkin! Jos isä on epäluotettava, niin pahinta mitä lapsille voi tapahtua, on se että äitikin alkaa samanlaiseksi kuin isä.

Jos meillä mies katoaisi jonnekin, minä ottaisin ja lähtisin saman tien lasten kanssa ja mies tietää tämän.

Joskus on pakko päästä tuulettumaan, tottakai! Mutta koskaan ei ole pakko lähteä salaa tai ovet paukkuen, kertomatta mihin menee ja miksi. Pelisäännöt ovat molemmille selvät, eikä kenenkään (äidin, isän, lapsien) tarvitse sietää huonoa käytöstä.

Jos miehesi käyttäytyy huonosti, älä hyvä nainen kosta sitä lapsillesi!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän